)Het lijkt me gaaf om jullie een keer in echt te zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Ziet er weer super uit, je mag echt zo trots zijn op hem!
Mieke_Cunna schreef:Heej kelly,
Heb echt genoten afgelopen zaterdag, het zag er keurig uit.
Nu blijkt weer dat jullie niet voor niks al Z zijn!!
Jij & taco zijn totaal anders als jolanda en guusje en ga gerust door met je shows heb scheit aan de wereld meid!!

magda_90 schreef:Eerste filmpje van Lord of the Dance of riverdance moet ik even opzoeken voor je.
Tweede filmpje nog steeds zelfde als eerste filmpje; en die van Tiesto van pirates geloof ik.

Prinslover schreef:Waauuww Taco weer in actie!!
Hij is zoo cool ookZiet er weer super uit, je mag echt zo trots zijn op hem!
![]()
Jullie zijn een super team!
Kelly_Taco schreef:Dit is een jurk van 6000 gulden en Jo rijdt in een topje met rok
. Ik wist niet dat je een show moest rijden, anders had ik wel even willen komen kijken
.
Ik vind dat jullie er erg mooi uitzien!
In het filmpje loopt Taco idd erg hard
haha, maar ligt aan het filmpje.Ik vind jullie ook absoluut niet op Jo en Guus lijken!! Er rijden zoveel mensen een show/kur met een jurk, alleen omdat Taco een fjord zou zijn doen jullie Guusje en Jo na
Vind ik echt belachelijk!! Taco en jij zijn een hartstikke gave combinatie met jullie eigen persoonlijkheid!
(slijm slijm.......) 
magda_90 schreef:Eerste filmpje van Lord of the Dance of riverdance moet ik even opzoeken voor je.
Tweede filmpje nog steeds zelfde als eerste filmpje; en die van Tiesto van pirates geloof ik.

Was je dan niet bang dat Taco heel per ongeluk even z'n ontlasting gaat doen (wat dan op de jurk terecht komt)?
, 't is wel een andere definitie van een Viking-paard
Niet een idee voor volgende keer? Met zo'n mooie vikingmuts op, harnas en een knuppel 
Rhiannon schreef:8000 euroWas je dan niet bang dat Taco heel per ongeluk even z'n ontlasting gaat doen (wat dan op de jurk terecht komt)?
Het ziet er erg chique uit, 't is wel een andere definitie van een Viking-paard
Niet een idee voor volgende keer? Met zo'n mooie vikingmuts op, harnas en een knuppel
rijtechnisch kan ik geen commentaar geven, daar ben je veel te goed voor