Furia in het wit, laatste keer als hengst!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Re: Furia in het wit, laatste keer als hengst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:56

Kwijl hij is mooi zeg!! Jullie passen goed bij elkaar, het ziet er netjes uit. Tipje alleen, kijk over je paard heen ipv naar zijn oren/hoofd Knipoog

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:29

Meryl schreef:
Goh Furia een hengst, vind het zo,n vrouwelijke naam ook mede doordat het op een a eindigd Bloos

Furia betekend woede. Het is eigelijk gewoon een woord en kan als naam voor zowel hengsten als merries gebruikt worden. Ik rijd zelf ook een bijna 4-jarige Furia, en dat is ook een hengst. Maar ik vond het idd ook wel ff wennen.

Jammer dat je hem laat castreren, maar het is idd wel leuker voor hem als hij met anderen de wei opkan. Ik vind het rijden er goed uitzien, hij loopt lekker relaxt. Jij mag wel met een iets minder holle rug zitten, maar verder vind ik je zit wel netjes. Jullie zijn iig zeker vooruitgegaan vergeleken met andere foto's die ik van jullie gezien heb Lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 18:55

@Bolhvj: Zo heb ik geleerd te bandageren, iedereen zo zn maniertjes Clown

@Farouche: Bedankt, ja dat is echt een gewoonte van me, wil altijd controle over mn paard houden, me vorige instructeur zei altijd dat ik echt een controlefreak was Tong uitsteken

@Seraphim: Ja, dat wist ik inderdaad dat het woede betekent Haha!, wat absoluut niet bij hem past overigens, echt hij wordt niet snel kwaad (heb het nog nooit meegemaakt althans Knipoog, eerder bang Tong uitsteken ) Ook bedankt voor je complimentje Haha! Had even in je profiel gespiekt (gaaf dat je in spanje woont trouwens Haha! ) jij hebt ook aantal mooie paardjes onder je kont hoor Knipoog

Jaja, het is bijna zover, nog 2 nachtjes slapen en dan moet mijn kanjer eraan geloven.... Ach gut

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:02

Wat een ontzettend mooi paardje. Ja
Jullie passen goed bij elkaar. Knipoog

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:04

madelief88 schreef:
@Seraphim: Ja, dat wist ik inderdaad dat het woede betekent Haha!, wat absoluut niet bij hem past overigens, echt hij wordt niet snel kwaad (heb het nog nooit meegemaakt althans Knipoog, eerder bang Tong uitsteken ) Ook bedankt voor je complimentje Haha! Had even in je profiel gespiekt (gaaf dat je in spanje woont trouwens Haha! ) jij hebt ook aantal mooie paardjes onder je kont hoor Knipoog

Wat toevallig, 'mijn' Furia doet zijn naam ook helemaal geen eer aan, hij is precies zoals jij jouw paard omschrijft.
Dankje Lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 22:19

Hahaha, ja leuk, dat is wel typisch andalusisch Ja wil echt nooit meer anders Lovers

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 11:29

Hey madelief!

Je ziet echt dat jullie vooruit gaan! Echt supermooi zo in het wit Knipoog Nou hopelijk is de castratie goed verlopen, maar dat hoor ik dan nog wel!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:47

Thnx Romana Lachen
Castratie is super verlopen OK dan! Hij ging heel makkelijk de verdoving in en uit, DA geen enkele problemen gehad met de ballen, en 's middags stond ie al weer zijn oude ik te zijn Haha!
Ik ben echt super opgelucht Cool Was er vanaf vanochtend 9, tot nu (half acht) Haha!
Morgen ben ik er alweer om half negen Clown