Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissDonna schreef:JUIST een ander bit er in, en al die andere troep weg laten! Die neusriem is ook heel sterk inwerkend! Als jij met een gewoon trensje rijd, en les neemt. en rustig gaat lichtrijden als hij hard gaat went hij daar aan. Neem in iedergeval les en probeer met een gewoon bitje.
Epona_ schreef:Of longeer hem voor het rijden
El_Beauty schreef:MENSEN DEZE PONY STAAT TE KOOP !!! HOEZO ZOU JE DAN NOG TIPS GEVEN..
Liezel1 schreef:El_Beauty schreef:MENSEN DEZE PONY STAAT TE KOOP !!! HOEZO ZOU JE DAN NOG TIPS GEVEN..
als ik zou komen kijken bij een pony en hij zou zo worden voorgereden, zou ik er toch echt wel mn twijfels bij hebben...

El_Beauty schreef:Ja dat is jou pakkie aan toch niet.. maar mensen gaan nog tips geven aan een persoon die het paard te koop heb staan en dus haar pony niet meer verder gaat berijden lekker doelloos dus
El_Beauty schreef:Liezel1 schreef:
als ik zou komen kijken bij een pony en hij zou zo worden voorgereden, zou ik er toch echt wel mn twijfels bij hebben...
Ja dat is jou pakkie aan toch niet.. maar mensen gaan nog tips geven aan een persoon die het paard te koop heb staan en dus haar pony niet meer verder gaat berijden lekker doelloos dus
El_Beauty schreef:@t deesdaan: ze wilt toch tips hebben voor het berijden van deze pony hoe ze deze pony beter in de hand kan houden dus niet een ander paard..
@t suusiej: neem een kijkje op marktplaats daar staat deze pony te koop al 4 dagen nu ongeveer..
maar dan kan je beter een stang en trens in doen. dat je met de trens rijd en stang iets losser laat. Gaat hij echt te hard kan je de stang er altijd bij nemen.
El_Beauty schreef:Ja maar als ze wat wou doen met de tips waarom reageerd de ts dan niet meer ? zo weet je niet of ze uberhaupt wel al deze tips nog leest.. en zo blijven wij maar type voor niks toch.. kan het mischien mis hebben..
El_Beauty schreef:haar laatste reactie was op 31 maart.. en als jullie pagina 1 lezen zie je ook dat ze bijna alles heeft gedaan en dat ze toch met deze dingen blijft rijden.. en dat ze niet echt iets doet met de tips die ze krijgt.. maar ja een paard verkopen is makkelijker dan te corrigeren.. persoonlijk vind ik dan dat ze geen eens de moeite neemt om haar paard netjes te berijden.. maar ja dat is mijn mening..
Lara_Silver schreef:1 tip: als hij begint te rennen, laat hem dan maar gewoon rennen!
Hoe meer jij trekt hoe harder hij gaat trekken en een touwtrekwedstrijd met een fjord van ... kilo win je echt niet.
Blijf er gewoon lekker rustig opzitten, geef hem de lange teugel (wel zorgen dat hij nergens tegenaan knalt) en laat hem gewoon rennen, al moet je er een half uur op zitten.
Een pony beschikt niet over eeuwige energie dus na een tijdje is deze ook op, en dan kun je aan de slag.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt want ik zou het echt zonde vinden als je hem zou verkopen want jullie zijn een leuke combi.