Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) aan de kan te zetten!
Leuke foto's ook. Je profiel is dus echt hilarisch!! Dat verhaal en de 8 geboden, hihihi. Dapper dat je foto's durft te plaatsen dat je rijdt met een slof. Normaal gesproken krijg je idd van die hemelfietsers! Ik citeer:

.
.
Toch ook leuk zo'n foto's

Smaxie schreef:Hahaha Iris.. die Stitch..
Hij is duidelijk blij dat hij weer in de buitenbak mag spelen..
) Heidi2 schreef:VInd he thee ldapper dat je dit doet ook hoor. Maar heb je er wel eens aan gedacht je paard door een goede arts te laten checken in zijn lijf. Paarden doen dit soort gedrag echt niet voor hun lol vertonen. Hoe leuk je het ook lijkt te vinden. Die humoristische kop van hem zie ik niet. Zie alleen dat hij het niet naar zijn zin heeft. Heb je profiel niet gelezen hoor en misschien heb je hem al helemaal laten checken.
Zou het zonde vinden als zo'n leuk, mooi paard de handel ingaat me tsticker onhandelbaar terwijl er misschien een simpele oplossing voorhande is. Er zijn namelijk al zoveel paarden waar dit mee gebeurt nietwaar?
!
Pashon schreef:Heidi2 schreef:VInd he thee ldapper dat je dit doet ook hoor. Maar heb je er wel eens aan gedacht je paard door een goede arts te laten checken in zijn lijf. Paarden doen dit soort gedrag echt niet voor hun lol vertonen. Hoe leuk je het ook lijkt te vinden. Die humoristische kop van hem zie ik niet. Zie alleen dat hij het niet naar zijn zin heeft. Heb je profiel niet gelezen hoor en misschien heb je hem al helemaal laten checken.
Zou het zonde vinden als zo'n leuk, mooi paard de handel ingaat me tsticker onhandelbaar terwijl er misschien een simpele oplossing voorhande is. Er zijn namelijk al zoveel paarden waar dit mee gebeurt nietwaar?
Er zijn genoeg paarden die dit soort kuntjes voor de lol doen! Ik heb een paar jaar geleden een Balzlfug merrie gehad en die had letterlijk een steekje los, merrie heb ik destijds verkocht aan een bedwetertje en die is er lelijk mee te val gekomen, nadat het paard door het bedwetertje door verschillende artsen onderzocht is. Dus sorry maar je hebt zo'n ongelijk er zijn genoeg paarden die dit voor de fun doen.
verder een geweldig mooi dier om te zien!