Kitty schreef:Ah, daar is Deska weer! Tiggie, ik blijf haar nog steeds een prachtig dier vinden.
Mag Daphne haar binnenkort ook even zien?
Ik denk dat dat nog wel gaat lukken..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kitty schreef:Ah, daar is Deska weer! Tiggie, ik blijf haar nog steeds een prachtig dier vinden.
Mag Daphne haar binnenkort ook even zien?
crabbybitch schreef:Needje schreef:Je zit idd niet zoals ik van je gewent ben idd Richtje. Jij kan nl echt veeeeel netter zitten!! (en dat is een compliment)
En waar ligt dat dan aan volgens jou?
)

Thanks allemaal
crabbybitch schreef:needje..je zegt in je post dat het een compliment is..ze zit normaal veel beter...komt dat dan door deska dat ze niet goed zit?
kippie17 schreef:Ahhh.... weer dat knappe peerd met wederom een knappe amazone!
Netjes gedaan Richtje! Enne complimenten aan de vaste "bestuurders"!
carrie79 schreef:crabbybitch schreef:needje..je zegt in je post dat het een compliment is..ze zit normaal veel beter...komt dat dan door deska dat ze niet goed zit?
cb dat komt door (niet gewend zijn aan)het zadel...het zadel is te groot voor richtje..
carrie79 schreef:maar Need bedoelde te zeggen dat richtje altijd heel netjes zit...maar nu nog steeds netter maar minder dan normaal. Vandaar dat er ook bijstaat dat het nog steeds als compliment bedoeld is. Uiteraard is het knap dat ze er zo keurig op zit.
Needje schreef:CB, in HAW mag er "rijtechnisch" commentaar gegeven worden. Daar wordt niet alleen gekeken naar hoe knap Deska is. Verder zeg ik helemaal niets negatiefs en krijg ik een nare smaak van jouw opmerkingen!
crabbybitch schreef:En die nare smaak gaat vaak weg na een bezoek aan de tandarts..
Aimee schreef:Goed zitten is toch echt een onderdeel van rijtechniek en dus is positief dan wel negatief commentaar op de houding en zit rijtechnisch commentaar.
crabbybitch schreef:Wordt tijd voor een andere instructeur als je dat nog nooit gehoord heb.Dan hoop ik ooit les te krijgen van iemand die dan tegen mij roept: Goed zitten hoor!!!
Katja schreef:crabbybitch schreef:Wordt tijd voor een andere instructeur als je dat nog nooit gehoord heb.Dan hoop ik ooit les te krijgen van iemand die dan tegen mij roept: Goed zitten hoor!!!
crabbybitch schreef:Maar is deze discussie wel relevant??Ik vind het een beetje jammer van het topic wat tigger heeft aangemaakt!!Neemt niet weg dat ik hier van geniet..