ImpulsS schreef:Is dit een echte wedstrijd? Ik vind het nogal laag. Ik denk ook dat je beter kunt galoperen maarjah ik ken het paard niet natuurlijk. Mijn paardje wordt ook altijd superheet met wedstrijden. Ik denk alleen dat je hem altijd teveel tegenhoud en dat ie daardoor onwijs tegenstribbeld en onrustig is. Probeer gewoon in de bak (nee nie op een wedstrijd
) hem is lekker naar voren te laten galloperen en je hand niet teveel te gebruiken. Het eerste stuk zal hij veel harder gaan, maar na een paar rondjes zoekt hij jouw op. Mijn paard hield ik in het begin ook veel te veel vast in de galop. Maar toen ik bij iemand anders ging lessen moest ik mijn paard ook even lekker vooruit laten galoperen om hem los te maken van het bit (zegmaar
). Nu twee maanden later, gaat het echt onwijs goed en rijd ik hem op mijn zit. In het parcour gaat hij nog steeds veel harder, alleen thuis of op het voorterrein loopt ie super. Het is misschien een vreemde tip, maar ik denk dat je paardje zo doet omdat je hem teveel vasthoud. Voor de rest vind ik jullie een hele leuke combo en een onwijs leuk paardje
. Veel succes ermee!
Dankje voor de tip
de wedstrijd is oficieel jah
. Ik denk ook dat je beter kunt galoperen maarjah ik ken het paard niet natuurlijk. Mijn paardje wordt ook altijd superheet met wedstrijden. Ik denk alleen dat je hem altijd teveel tegenhoud en dat ie daardoor onwijs tegenstribbeld en onrustig is. Probeer gewoon in de bak (nee nie op een wedstrijd
) hem is lekker naar voren te laten galloperen en je hand niet teveel te gebruiken. Het eerste stuk zal hij veel harder gaan, maar na een paar rondjes zoekt hij jouw op. Mijn paard hield ik in het begin ook veel te veel vast in de galop. Maar toen ik bij iemand anders ging lessen moest ik mijn paard ook even lekker vooruit laten galoperen om hem los te maken van het bit (zegmaar
). Nu twee maanden later, gaat het echt onwijs goed en rijd ik hem op mijn zit. In het parcour gaat hij nog steeds veel harder, alleen thuis of op het voorterrein loopt ie super. Het is misschien een vreemde tip, maar ik denk dat je paardje zo doet omdat je hem teveel vasthoud. Voor de rest vind ik jullie een hele leuke combo en een onwijs leuk paardje
. Veel succes ermee!