Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nikki160287 schreef:Mooie pony is het! Bandages zijn al genoemd. Wat betreft het bijzetten zou ik het of heel los en dan wat lager bijzetten, of helemaal niet. Het is belangrijk dat ze kan gaan ontspannen. Als ze ontspant zal ze haar hoofd laten zakken en dan laat ze haar rug wat meer los. Dat kan ze niet op deze manier. Als ze haar hoofd laat zakken werkt de hulpteugel in.
Mooie gangen heeft je pony!

)
Ziet er leuk uit hoor
snoeske schreef:Staat super leuk dat anky setje! Alleen lijkt mij de ondergrond niet echt lekker voor een paard om in te moeten werken.. Hij lijkt vrij hard??
Ze moet eerst leren op eigen benen te lopen, zonder druk in de mond, daarna komt de aanleuning/contact pas. 
... maar verder ziet wel redelijk uit...
Gaaf hoor, en je paardje heeft een superlief koppie

en heel leuk setje ! nikki160287 schreef:Zo vind ik het elastiek beter geplaatst! Je dwingt haar nergens toe, maar ze kan wel iets meer zakken met haar hoofd. Zo ontspant ze ook beter!!
Wil trouwens nog even zeggen dat ik het idee hebt dat je heel goed bezig bent. Volgens mij doe jij het rustig aan en neem je de tijd voor het beleren!!! Ook denk je na voor je iets doet en neem je advies aan. Echt super!