Shakira @ work in Anky Lemon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hartje

Re: Shakira @ work in Anky Lemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:30

Het lemon setje staat haar super !

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 15:30

nikki160287 schreef:
Mooie pony is het! Bandages zijn al genoemd. Wat betreft het bijzetten zou ik het of heel los en dan wat lager bijzetten, of helemaal niet. Het is belangrijk dat ze kan gaan ontspannen. Als ze ontspant zal ze haar hoofd laten zakken en dan laat ze haar rug wat meer los. Dat kan ze niet op deze manier. Als ze haar hoofd laat zakken werkt de hulpteugel in.

Mooie gangen heeft je pony!

dank je Lachen
ik ga de volgende keer eens kijken hoe ze daar op reageert en niet gelijk rond gaat lopen (wil ik apsolut niet want ze moet eerst op haar eigen beentjes leren lopen Lachen )

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:31

Anky Lemon staat Shakira super Haha! Ziet er leuk uit hoor
Mag ik de bokfoto's? Haha! Schijnheilig

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:36

Staat super leuk dat anky setje! Alleen lijkt mij de ondergrond niet echt lekker voor een paard om in te moeten werken.. Hij lijkt vrij hard??

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 15:38

snoeske schreef:
Staat super leuk dat anky setje! Alleen lijkt mij de ondergrond niet echt lekker voor een paard om in te moeten werken.. Hij lijkt vrij hard??

staat een pagina terug wat over

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:40

Ik zou niet zo bang zijn om je paardje rond te laten lopen. Dat kan helemaal geen kwaad, mits ze niet hangt op de teugel en niet helemaal met de neus op de borst loopt. Je moet haar niet dwingen om rond te gaan lopen, maar je hoeft haar ook niet koste wat kost met de neus zo ver naar voor te houden. Beter uit zichzelf rond en over de rug, als ze dat aankan geeft dat niets hoor, alleen maar beter.

Verder zou ik de hulpteugel zoals hij er nu aanzit er beter helemaal aflaten. Het is leuk dat je haar aan de teugel wilt laten wennen, maar doe dat liever als je er straks op zit. Nu heb je namelijk kans dat de pony met veel druk in de mond gaat lopen om steun te zoeken, en dat vind jij niet leuk als jij er straks op zit Knipoog Ze moet eerst leren op eigen benen te lopen, zonder druk in de mond, daarna komt de aanleuning/contact pas.

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 15:48

dank je Lachen
ga het elastiek de volgende keer bij zetten bij haar singel zeg maar.. net onder de zweet bladen

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:14

ben t ook mee eens, zo kun je beter dat elastiek eraf laten, want werkt helemaal niet en zou dr idd lager bijzetten Lachen... maar verder ziet wel redelijk uit...

doettie_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:21

zóó dat setje knalt echt Haha! Gaaf hoor, en je paardje heeft een superlief koppie Clown

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:25

om haar aan de teugeldruk te laten wennen kan je ook een stoot omdoen, dan ontspant ze ook sneller, en kan ze haar hoofd ook naar beneden doen, als ze dan nu wil doen krijgt ze alleen maar tegendruk. straks wordt ze nog heel vast in de rug omdat ze haar hoofd alleen maar omhoog kan houden
ook lijkt mij het ook niet goed als ze al zo druk en bokkerig is om dan op zown harde bodem te longeren!

Maar je setje vind ik wel heel gaaf!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 18:04

Vandaag heb ik het elastiek anders gedaan Lachen
En in een andere goeie bak gelongeert, met peesjes Knipoog

Afbeelding

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:55

Ziet er goed uit linds Haha!
het setje staat haar zeker mooi!
haha en de bokfoto's zijn ook geweldig Pling

hanneLkayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:57

heel mooi paardje en wat een mooi koppie zit erop! Knipoog en heel leuk setje !

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:43

Zo vind ik het elastiek beter geplaatst! Je dwingt haar nergens toe, maar ze kan wel iets meer zakken met haar hoofd. Zo ontspant ze ook beter!!

Wil trouwens nog even zeggen dat ik het idee hebt dat je heel goed bezig bent. Volgens mij doe jij het rustig aan en neem je de tijd voor het beleren!!! Ook denk je na voor je iets doet en neem je advies aan. Echt super!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 22:46

nikki160287 schreef:
Zo vind ik het elastiek beter geplaatst! Je dwingt haar nergens toe, maar ze kan wel iets meer zakken met haar hoofd. Zo ontspant ze ook beter!!

Wil trouwens nog even zeggen dat ik het idee hebt dat je heel goed bezig bent. Volgens mij doe jij het rustig aan en neem je de tijd voor het beleren!!! Ook denk je na voor je iets doet en neem je advies aan. Echt super!

dank je Bloos
en idd ik neem de tijd.. ik heb dan nu wel niets te rijden en zou dat ook graag willen maar der is niets zo belangrijk dan een goed met rust ingereden paard Lachen

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:50

OK dan!

Dat vind ik ervan!

Zie veels te veel mensen die niet jouw geduld hebben! Ik moet zeggen mijne was ruim 4 toen hij ingereden is en daar ben ik heel blij om. Inmiddels is hij net 5, maar we doen het nog steeds rustig aan. Veel afwisseling en weidegang! Hij heeft echt de tijd gehad om volwassen te worden en dat heeft hem goed gedaan! Nu is het even geduld hebben, maar daar zal je straks alleen maar profijt van hebben!