Dniesjj117 schreef:Even voor de duidelijkheid: Je zegt dat Bowie zich op de manege helemaal neit gedraagt, en dus dat het meisje nu thuis les heeft. Waar thuis, als ze geen bak heeft? En gedraagt de pony zich daar wel? Want imo kunje beter naar de manege gaan dan het op eigen houtje te verpesten.
Dat meisje heeft les op de manege. Hij gedraagt zich op de manege niet dus van de manege-eigenaar moet ze haar pony maar verkopen. Naast de lessen in de manege rijdt ze buiten met haar moeder ernaast op de fiets. Dat doet bowie wel braaf.
Dat meisje durft er niet meer op dus rijdt Suzanna hem nu. Zij wil volgende keer bowie eerst longeren en daarna proberen het meisje erop te laten aan de longe. Wanneer dat meisje er weer op durft kan je wel weer verder zien met les en dergelijke.
Naar de manege gaan nu heeft geen zin aangezien de eigenaar haar geen les wil geven.
Ik vind het er helemaal niet zo gespannen uitzien. Bowie had wel veel pit maar was niet zo gespannen, als het misschien nu op de foto's lijkt. En Bowie is een stoer beestje. En van cupido had ze geen last.

hoe oud is ze eigenlijk als ik mag vragen??? 
) gewoon weer op stal gezet en de volgende dag weer uit zijn stalletje gehaald voor nog een poging, die denk ik weer eindigde met racen en bokken. Logisch toch dat de pony na een tijdje weer bereden wordt dat hij uit zijn plaat gaat. Goed dat je hem eerst longeert van tevoren en daarna rijden, zo is de eerste frissigheid eraf.