Gewoon een paar aandachtspunten...
Of vind je dat ik mega zeik?
Die foto is toch gewoon leuk??
Het is leuk om foto's van andere te zien

Leuke shet heb je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

buster4ever schreef:ok moet toch even mijn uber lol foto laten zien...
tjah helaas ook op het gevaarlijke hindernisje.
cile205 schreef:Ja Djuukiej, misschien wel ja...Maar of het kritiek op dit forum altijd terecht is betwijfel ik. Maar dat is weer mijn mening...
Idd, Safety First
katiavl schreef:Zelfs zonder ijzere stang is het nog helemaal gevaarlijk, zou niet weten waarom je dit niet mag zeggen
delerium schreef:als je het commentaar niet onder ogen wilt zien moet je zorgen dat het er niet hoeft te komen.
Wat mij een beetje stoort is de indruk dat jullie de pony niet serieus nemen. Met sporen raggen *voor de lol*, aan het hoofdstel knutselen *voor de lol* en dat de hindernis gevaarlijk is is duidelijk, maar alles *voor de lol*. Niet de moeite waard om op je houding te letten, niet de moeite waard om de staartriem in orde te houden...
Als ik mijn verzorgster zo met mijn pony bezig zou zien zou dat de laatste keer zijn dat ze op mijn pony zat. Lol is prima, en lol mt je knol ook. Maar verstandig en respectvol omgaan met je pony staat onbetwist op 1.
En een leuke pony is het zeker wel trouwens hoor!
ladymagic schreef:Een neusriem voorkomt toch niet dat je het bit door zijn mond trekt? Die valt helemaal niet over de mond heen (een sperriempje wel, maar die zorgt dat de pony zijn mond niet openspert om onder het bit uit te komen, als je te hard trekt houdt die het niet tegen.
Dit is niet het voorbeeld van hoger school dressuur, meer lol-met-je-knol, en hoewel er af en toe wat hard in de hand gereden wordt op de foto's vind ik het verder niet zo boeiend, of ze wel een cap heeft of niet, en tja dat paaltje, als je paard te dicht op een staander springt, de balk valt er af en de lepel komt in zijn been ben je ook niet blij, en ik heb het zien gebeuren. Ik heb liever dat mijn pony tegen een stel losse baksteentje aanloopt dat een staander op zich krijgt.
Maar leuke pony verder, hoe hoog is hij en wat voor kruising?
Niemand zegt iets over dat de pony er slecht uitziet!
NEe inderdaad ladymagic :p Maar ik moet afsluiten misschien spreke ik jullie nog wel in een andere topic ooit.. doeiiiii 
, ik reageerde op mensen die zeiden dat een neusriem ervoor zorgt dat het bit stabiel in de mond ligt, maar als het goed is zorgt je neusriem daar niet voor en je sperriem ook niet.