zeline @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: zeline @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 19:02

ik heb al vaker moeilijke paarden ingereden hoor, maar zit zelf ook een beetje te twijfelen, en jilker bijt niet asl een hengst, echt gericht en je ziet aan hem dat die neit wilt dat je in de buurt komt (weet niet hioe je het moet uitleggen) hij komt elke dan een uur eruit met jakob, gaat ze samen de bak of padock in en gaat die spelen met hem enzo, met dat gedoe van pier

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:04

Nee, en dat gebeurde dus wel toen ik er was. Half uurtje paddock en weer in de stal. Dan kun je natuurlijk verwachten dat ze vervelend worden. Wat ze dus ook waren Tong uitsteken Verscheidene keren achter Lipke aangerend omdat die weer losgerukt was, Henning helemaal over de rooie haha. Of je werd gewoon achter die jonge hengsten aan gesleept. De merries gingen altijd wel halve of hele dagen naar buiten, evenals Hisse en Meindert. Daar had je dus ook totaal geen problemen mee Lachen

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 19:13

nee, maar nu gaan ze nog niet naar buiten, want de weilanden zijn echt zeik, is heel veel regen gevallen net voor wij kwamen, maar alles gaat zo iezo ene uurtje de padock in, en ´met alles hengsten, behalve de 2 en 3 jarige (die wel op een wei staan) word elke dag met dat geklooi van pier gedaan

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:58

Haha dat geklooi van pier Clown

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 07:20

ja, hoe moet ik het anders noemen Koe
ik vind het het onzin, gister, liep die met zeline buiten bij de uitgang van de merriestal, stond daar een trailer, moest ze erin zonder dat hij er ook ingaat (hijmoet naast de klep van de trailer blijven staan) en elke keer stond zeline me aan te kijken, red me Huilen echt he, zo zielig keek ze, en toe die vorige week tjalling deed was tjalling 3 dagen erna echt super chagerijnig, en eergister moesten ik en sanne het bij ybel uit proberen, ook chagerijnig de volgende dag, dus of dat nou aan hem ligt of toeval is ! en nou geloof ik niet in toeval Knipoog dus ja, moet het tog aan die pierenmans liggen (zo noemen we hem hier) elke keer als die komt aanrijden zegen sanne of christina, he anja, daars je groote vriend Knipoog en dan weet ik precies wie er aan komt, sorry, maar zijn manier van werken vind ik echt onzin, de paarden snappen er niks van (de meeste dan) alleen nico P werkt mee(maar ja, die is een ruin he Tong uitsteken ) en ik, sanne en christna vinden het ook niks, maar ja,wij (incl paarden) hebben er niks over te zeggen, dus laten we die pierenmans maar lekker doorklooien Slapen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 10:38

hahaha, beetje respect he voor andermans methode Tong uitsteken, maar idd aleen de trailer in laten lopen. Verward hallo het is geen hond hoor die je alleen ergens naartoe kan laten lopen

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 13:17

heb slecht nieuws, mag zeline niet meer rijden Huilen , die pier gaat d´r doen, grondwerk enzo, voor zijn examen vn dat pirellie Boos!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:20

oh das balen, nu moet je je de hele dag vervelen

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:36

Vervelen? Volgens mij is er genoeg te doen?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:05

tassie schreef:
ja, hoe moet ik het anders noemen Koe
ik vind het het onzin, gister, liep die met zeline buiten bij de uitgang van de merriestal, stond daar een trailer, moest ze erin zonder dat hij er ook ingaat (hijmoet naast de klep van de trailer blijven staan) en elke keer stond zeline me aan te kijken, red me Huilen echt he, zo zielig keek ze, en toe die vorige week tjalling deed was tjalling 3 dagen erna echt super chagerijnig, en eergister moesten ik en sanne het bij ybel uit proberen, ook chagerijnig de volgende dag, dus of dat nou aan hem ligt of toeval is ! en nou geloof ik niet in toeval Knipoog dus ja, moet het tog aan die pierenmans liggen (zo noemen we hem hier) elke keer als die komt aanrijden zegen sanne of christina, he anja, daars je groote vriend Knipoog en dan weet ik precies wie er aan komt, sorry, maar zijn manier van werken vind ik echt onzin, de paarden snappen er niks van (de meeste dan) alleen nico P werkt mee(maar ja, die is een ruin he Tong uitsteken ) en ik, sanne en christna vinden het ook niks, maar ja,wij (incl paarden) hebben er niks over te zeggen, dus laten we die pierenmans maar lekker doorklooien Slapen

Nico P is bij mijn weten een echte hengst.. Verward

Vind het een beetje vreemd dat je op deze manier in een openbaar topic praat over deze mensen...

Ik geef je een tip vanuit mijn eigen ervaring hiermee: hou je een beetje koest Knipoog

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:11

Leuk paardje hoor! Maar als ze erg gespannen is, dat vind ik niet heel gek. Hoe voelt het voor jou? Je ziet er nameljik heel gespannen uit. Als jij meer kan ontspannen, kan je paard het ook Lachen Zolang jij spanning houdt gaat het er bij haar ook niet uit... Succes!
Leuke naam trouwens, Zeline Haha! Ik heet Eline Clown

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:11

@ Pletje 123: jij bedoelt Nico vd Crump, dát is een echte hengst ja.

Nico P is zo'n aangekocht paardje Haha!

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:31

Dat is jammer dat je dan niet meer kan rijden, ach nog even en je kan weer op Nusca hobbelen.
Fok je zelf nou niet te veel op.
Geniet gewoon nog lekker van je weken daar en maak er wat leuks van.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 07:25

doe ik ook niet, maar vind het allemaal oneerlijk gaan, alles ging goed, tot hij met zijn iedeeen kwam, en nu geloof ik er persoonlijk niet in wat hij doet (mischien doen andere mensen eht beter dan hem!) maar alles word anders, eerst reed ik dan die 2 paarden en in de middag ging ik mok behandelen, nu moeten we opeens tuig schoonmaken, ramen en camera´s, begrijp me neit verkeersd, vind het niet erg om te doen, maar dat is het enisgte wat ik nu nog doe.....

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:04

Jobbeltje schreef:
@ Pletje 123: jij bedoelt Nico vd Crump, dát is een echte hengst ja.

Nico P is zo'n aangekocht paardje Haha!

Nico P was toen ik er was ook een echte hengst hoor Haha! Maar die is dan dus gecastreerd?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-07 13:52

bijna, maar zijn ballen zijn niet doorgekomen

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:43

Ik hoorde dat die van Meart ook niet doorgekomen zijn. (van jouw Tassie). Dat is dan een behoorlijke tegevaller voor de stoeterij.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 08:36

zeker, hijs is echt een mooie hengst, maar hij heeft er 1, en nico P geen een. dit jaar gaan er ook geen hengsten naar de keuring, want hun 2 zijn geen hengst en nanning is veels te klein (ondervoed op het weiland waar ze hem hebben opgehaald 2 weken geleden) hij lijkt net een 1 jarige kwa lengte, echt zonde, is ook een mooi paard, maar volgend jaar gaan pier, rikus en rauke wel naar de keuring, en over 2 jaar taatse (hebben ze groote verwachtingen van) komt van de riduna lijn (weet alleen niet welke, dacht pinduna)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 17:41

Taatse is geloof ik een Fetse en komt uit Riduna (v Oege). Zij is de volle zuster van de ggk hengst Anton!

Taatse was als veulentje al erg mooi Haha! Hij was wel mijn favoriet!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 08:07

hij is zeker mooi, en super lief Haha! als we meidert zijn mok behandelen (staan naast elkaar) doet die altijd zijn neusje door de spijlen en wacht die net zo lang tot we hem een kusje hebben gegeven Haha!

Buggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:18

Jeetje het is dus allemaal veranderd.. Toen wij er waren hadden we elke dag 5/6 paarden te rijden, jonge paarden beleren, kwamen alle paarden er elke dag een tijd uit enzovoort...

maar Famke was idd beleerd, hebben wij onze hele stage opgereden, was een super fijn paardje...
en Hisse heb ik voor het eerst gelongeerd, zadel/hoofdstel en dat was ook zo'n fijn paard om mee te werken, wel apart dat het dan zo verder is gegaan. Heel jammer....