Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verscheidene keren achter Lipke aangerend omdat die weer losgerukt was, Henning helemaal over de rooie haha. Of je werd gewoon achter die jonge hengsten aan gesleept. De merries gingen altijd wel halve of hele dagen naar buiten, evenals Hisse en Meindert. Daar had je dus ook totaal geen problemen mee
echt he, zo zielig keek ze, en toe die vorige week tjalling deed was tjalling 3 dagen erna echt super chagerijnig, en eergister moesten ik en sanne het bij ybel uit proberen, ook chagerijnig de volgende dag, dus of dat nou aan hem ligt of toeval is ! en nou geloof ik niet in toeval
dus ja, moet het tog aan die pierenmans liggen (zo noemen we hem hier) elke keer als die komt aanrijden zegen sanne of christina, he anja, daars je groote vriend
en dan weet ik precies wie er aan komt, sorry, maar zijn manier van werken vind ik echt onzin, de paarden snappen er niks van (de meeste dan) alleen nico P werkt mee(maar ja, die is een ruin he
) en ik, sanne en christna vinden het ook niks, maar ja,wij (incl paarden) hebben er niks over te zeggen, dus laten we die pierenmans maar lekker doorklooien
, maar idd aleen de trailer in laten lopen.
hallo het is geen hond hoor die je alleen ergens naartoe kan laten lopen
, die pier gaat d´r doen, grondwerk enzo, voor zijn examen vn dat pirellie
tassie schreef:ja, hoe moet ik het anders noemen![]()
ik vind het het onzin, gister, liep die met zeline buiten bij de uitgang van de merriestal, stond daar een trailer, moest ze erin zonder dat hij er ook ingaat (hijmoet naast de klep van de trailer blijven staan) en elke keer stond zeline me aan te kijken, red meecht he, zo zielig keek ze, en toe die vorige week tjalling deed was tjalling 3 dagen erna echt super chagerijnig, en eergister moesten ik en sanne het bij ybel uit proberen, ook chagerijnig de volgende dag, dus of dat nou aan hem ligt of toeval is ! en nou geloof ik niet in toeval
dus ja, moet het tog aan die pierenmans liggen (zo noemen we hem hier) elke keer als die komt aanrijden zegen sanne of christina, he anja, daars je groote vriend
en dan weet ik precies wie er aan komt, sorry, maar zijn manier van werken vind ik echt onzin, de paarden snappen er niks van (de meeste dan) alleen nico P werkt mee(maar ja, die is een ruin he
) en ik, sanne en christna vinden het ook niks, maar ja,wij (incl paarden) hebben er niks over te zeggen, dus laten we die pierenmans maar lekker doorklooien
Zolang jij spanning houdt gaat het er bij haar ook niet uit... Succes!
Ik heet Eline
Jobbeltje schreef:@ Pletje 123: jij bedoelt Nico vd Crump, dát is een echte hengst ja.
Nico P is zo'n aangekocht paardje
Maar die is dan dus gecastreerd?
Hij was wel mijn favoriet!
als we meidert zijn mok behandelen (staan naast elkaar) doet die altijd zijn neusje door de spijlen en wacht die net zo lang tot we hem een kusje hebben gegeven