june voorjaars fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Katja_x

Re: june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 23:46

Sies schreef:
Commentaar is al gegeven

Tips dan:
-cap
- laarzen/chaps iig geen sportschoenen
- Je roze bloese met die slierten vindi k ook doodeng op een paard
- geen peuk op een paard

Probeer je pony wat losser te laten in de mond en wat laag en over de rug te rijden, veel overgangen, af en toe mag je best wat vragen, maar dit gepluk geeft geen ontspannen beeld.
Neem les.

Ik ben het helemaal eens met het bovenstaande commentaar! Je hebt een superleuke pony, neem les en plaats dan over een tijdje weer eens foto's!

Ik vind de een na laatste foto trouwens wel errug leuk Haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 00:21

Beugels echt meters langer, goed IN je zadel zitten
Geef je paard ruimte, niet zo naar beneden trekken, zo gaan ze alleen maar vaster zitten en bouw je spanning op... zonde van zo'n leuk paardje Knipoog
Verder is de kleding niet echt handig... maar op zich eigen keuze Lachen

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 00:26

Als mijn vriendin zo op mijn paard zou rijden, had ik haar er gelijk vanaf gegooid, en mijn paard waarschijnlijk ook.
Mijn tip is om je pony veel meer ruimte te geven. Ga eerst aan de ontspanning werken. Het is wel een hele mooi paardje maar het was een veel fijner gezicht geweest als hij niet zo in de krul getrokken was, maar er gewoon ontspannen bij liep.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 01:33

ja, ook ik ga met de rest mee. En inderdaad, je hebt een prachtige nieuwe pony aangeschaft. mijn tip: wees er zuinig op, en laat haar met respect behandelen, óók door anderen.

Dit is vrij persoonlijk, maar ikzelf zou nooit echt als ik een 'nieuwe' zou kopen er zomaar 2 anderen op zetten, waar ook nog eens de rijkunsten van te betwijfelen zijn...

Bedenk je goed dat door vooral het eerste meisje op je paardje te zetten, hoe goed je het waarschijnlijk ook bedoeld, wel een beetje rijtechnisch kan verpesten....

jamieayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 14:15

Dit is werkelijk SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat je dit op bokt durft te zeggen, heb je egt niet door dat dit niet kan...
Je moet zo ontezttend blij zijn met je beestje dat ie dit allemaal pikt!
Die foto na de bok is egt om te Huilen

Neem alsjeblieft lessen en ontspan je handen. ook als je naar achteren gaat liggen! je trekt hem gewoon mee!!!! egt waardeloos dit

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 14:16

Kenzo12 schreef:
Als mijn vriendin zo op mijn paard zou rijden, had ik haar er gelijk vanaf gegooid.

Hier ga ik helemaal in mee... en een schup onder d'r reet Clown

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 14:54

En maar trekken in dat mondje......... Boos!
Ik vind dit absoluut geen leuke foto's om te zien, dat zeg ik heel eerlijk.

Verder is het een leuke pony, zonde van de ruiters!!

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:00

Leuke pony! Knipoog
Maar ik vind het er niet echt bepaald vriendelijk uitzien, ik ben het helemaal met de rest eens.
En een lesje zou idd ook niet overbodig zijn.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:00

Jeetje.. Ik vind dit wel erg om te zien hoor..
Dat je eens een vriendin op je pony laat, okee, maar iemand die zo verschrikkelijk trekt en terugwerkt? Nee, die Anouk had ik er hardhandig weer vanaf getrokken! Ik vind het echt niet om aan te zien..
Daarbij, waar is haar cap, schoenen met een hakje zodat ze niet door de beugel glijd?
Haar beugels zouden ook wel wat langer kunnen, die van Tim ook.

Ik denk dat jullie echt eens na moeten gaan denken over hoe die pony zich moet voelen..
Als ie een vliegje op z'n kont voelt zitten, zou je denken dat het dan nodig is om hem zó vreselijk hard in z'n mond te scheuren?
Probeer eens wat zachter te zijn met je handen, zo hard trekken is echt niet nodig, en ook echt niet fijn voor je pony.
Ik weet niet of je les hebt, maar als je het mij vraagt, zou je dat best eens kunnen overwegen, hier is wel het een en ander aan te verbeteren denk ik.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:02

Ga echt met de rest mee, jemigg ziet er echt niet vriendelijk uit... Normaal ben ik via bokt nooit zo snel met zulke reactie's maar op deze kan ik me niet weerhouden.. Ik vind dit niet kunnen, je vriendin zit voor geen meter op je paard. Is het misschien niet verstandig gewoon alleen zelf op je paard te stappen en lessen te gaan volgen? Het geeft niet dat je nog een hoop moet leren helemaal niet, maar doe er dan wel echt wat aan. Want dit kan echt niet zo.
Zonde want ik denk als jij jezelf heel goed verbeterd dat jullie best een leuke combi kunnen zijn...

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:14

Sorry, maar ik heb na deze foto's ook nog eens in je profiel gekeken. Je hebt het werkelijk niet in de gaten he?! Die opmerking dat die Tim je paardje zo lekker laat lopen. Alsjeblieft open je ogen!

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 16:55

Ben helemaal met de andere eens. Ja
Je kan beter, wat lessen nemen. Knipoog
Vindt het niet fijn kyken na de fotó's.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 16:57

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van de TS, ik ga er vanuit dat ze nu wel begrijpt wat iedereen wil begrijpen en dat ze niet zo blij is met het commentaar en niet zo goed weet wat ze moet zeggen maartoch Tong uitsteken

@TS; heb je les? Zoja, ik ben wel benieuwd van wie? (ik ken dr waarschijnlijk niet, maar misschien mensen hier wel)

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 18:13

soor maar ga een leren paardrijden het ziet er niet uit en vind het erg schandalig om op je paard iemand te laten roken.

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 18:54

waar blijft Ts eigelijk??

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:01

star_l0ver schreef:
soor maar ga een leren paardrijden het ziet er niet uit en vind het erg schandalig om op je paard iemand te laten roken.

Ik vind het ook niet echt een lekker beeld eigenlijk hetzelfde als iedereen maar ik zie niet dat ie rookt Dromen ben ik scheel of is het gewoon niet zo Tong uitsteken ?

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:06

volgens mij is dat gewoon een stuk van zn jas/vest....heb dr even goed naar gekeken en lijkt iig niet op een sigater ofzo in mijn ogen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:22

jamieayla schreef:
Dit is werkelijk SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat je dit op bokt durft te zeggen, heb je egt niet door dat dit niet kan...
Je moet zo ontezttend blij zijn met je beestje dat ie dit allemaal pikt!
Die foto na de bok is egt om te Huilen

Neem alsjeblieft lessen en ontspan je handen. ook als je naar achteren gaat liggen! je trekt hem gewoon mee!!!! egt waardeloos dit

je hoeft niet te schreeuwen, niemand is hier doof. Verder zou je kunnen beginnen met tot 10 tellen en iets rustiger te reageren.
Iedereen vind het beeld van de foto's niet fijn om te zien, maar hoe jij dit duidelijk maakt is ook weer een beetje heel erg overdreven.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:23

Ik hou niet zo van negatief commentaar geven, maar ik vind dit toch wel zielig voor je pony, al dat getrek in z'n mond...
Je zal echt wel het beste met haar voor hebben, en ik denk ook dat je best leuk kan rijden, maar kijk alsjeblieft zelf eens objectief naar je foto's, en neem eens een (paar) keer les...

Wel een heel leuk pony'tje om te zien vind ik Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:25

hafgirl15 schreef:
waar blijft Ts eigelijk??

Denk dat ze beetje is afgeschrikt door de reacties Sigaar

Wat overigens wél kloppende reacties zijn Knipoog

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:27

Ik vind het een leuke pony om te zien, maar het rijden doet de rillingen over mijn rug lopen. Je paard is een beest, beesten behandel je met respect en met liefde. Dat laten deze foto's absoluut niet zien.

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:35

Hopelijk doet ze nu ook iets met onze reacties...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:46

Meestal gebeurt dat niet als je in een keer zo wordt afgeblaft en de grond in wordt getrapt Knipoog Dan ga je het tegenovergestelde doen, en geef haar eens ongelijk, ik zou ook niks doen met commentaar waarbij niets van me heel gelaten word!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:58

Nee, dan wordt je idd afgeschrikt. Alhoewel er toch best bruikbare tips bijstonden...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:58

missjen schreef:
volgens mij is dat gewoon een stuk van zn jas/vest....heb dr even goed naar gekeken en lijkt iig niet op een sigater ofzo in mijn ogen

Dat leek mij idd ook al.

Voor de rest ga ik mee met de rest; ga les nemen en zorg dat je ontspanning rijd in deze pony, het is een leuk dier, maar zo erop rijden verdiend het niet.