Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Celine_M schreef:Kaja, bedankt voor je reactie.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje geschrokken ben van de reacties in dit topic.
Juist omdat ik het allerbeste met mijn paard voor heb, heb ik advies ingewonnen hoe ik dit het beste aan kon pakken.
Jij geeft aan dat je ondertussen 20 jaar ervaring hebt, ik heb dat helaas nog niet.
Omdat ik zelf nog niet zo ervaren ben, probeer ik juist de adviezen van de dierenarts op te volgen.
Zelf heb ik niet getwijfeld of dit advies wel of niet goed was, ik dacht er goed aan te doen om dit advies op te volgen, alles in het belang van mijn paard.
Ik heb jammer genoeg nog niet de ervaring en de kennis om zo'n advies te beoordelen, ik ben er dan ook vanuit gegaan dat het goed is wat de dierenarts zegt.
Nu ik jullie reacties gelezen heb wil ik toch wel graag nog wat dingen van de dierenarts weten en daarom zal ik daar nog eens achteraan gaan.
Het verdovingsverhaal zou ik graag willen laten voor wat het is. Het is nu eenmaal gebeurd, en ik ga opnieuw advies inwinnen en misschien dingen anders doen. Daarbij zal ik ook jullie tips in mijn achterhoofd houden.
Het doet me best wel pijn om te lezen dat we het misschien niet helemaal goed aangepakt hebben, ondanks dat ik niet beter wist en dacht het allerbeste voor mijn paard te doen.
Ik zou het fijn vinden als ik nog wat rijtechnische tips zou krijgen, daar kan ik vast nog wel wat van opsteken.
Ja hij was wel heel braaf gisteren, ik was gewoon wat teleurgesteld in mezelf..
Maar gelukkig ging het vandaag echt héérlijk, dus mijn dag is weer goed!
Je bent echt de allerliefste!! Voel je je trouwens alweer wat beter?
!
Maarja da's allemaal dankzij Solvej natuurlijk!
En ik hoop ook snel weer een fotograaf te kunnen strikken haha, dus nieuwe foto's volgen hopelijk snel!
Al wast ie gisteren wel braaf e. Tis echt een spr mooi paardje, maar wel nen groete kapoen e. Ik zie u vanavond mss wel.

, ik kan niets anders zeggen! En ik zal zo snel mogelijk nieuwe foto'e plaatsen, bedankt!
) op stal! Maar inderdaad zoals Urielle zei, mag je op bokt geen msn taal he.
Maar dat kon je nog niet weten.
!
haha
! Gelukkig is het geen 'watje'
.. Urielle schreef:Paulien wil je svp geen msntaal en dialect gebruiken in je berichten? dank je wel