Tommy (v. Darwin), toen en nu!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Torfi

Re: Tommy (v. Darwin), toen en nu!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 18:11

He hallo,

Wat is ie toch knap he! die Tom.. en jij ook! Sorry dat ik nog steeds niet ben langs geweest Hamer , druk..druk (is niet echt een excuus). Overigens heeft Melanie, Tom van mij gekregen, maar hij was dat ik hem kocht ook al zo moeilijk.. dus nu niet denken dat ik hem zo "afgeleverd" heb.. Gelukkig werden deze twee smoorverliefd Lovers op elkaar en is de "klik" er overduidelijk tussen hun!

(maar ehh.. als ie zo goed gaat, wie weet "eis" ik hem dan terug Lachen Lachen )

Tommy10

Re: Tommy (v. Darwin), toen en nu!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 14:59

Torfi schreef:
He hallo,

Wat is ie toch knap he! die Tom.. en jij ook! Sorry dat ik nog steeds niet ben langs geweest Hamer , druk..druk (is niet echt een excuus). Overigens heeft Melanie, Tom van mij gekregen, maar hij was dat ik hem kocht ook al zo moeilijk.. dus nu niet denken dat ik hem zo "afgeleverd" heb.. Gelukkig werden deze twee smoorverliefd Lovers op elkaar en is de "klik" er overduidelijk tussen hun!

(maar ehh.. als ie zo goed gaat, wie weet "eis" ik hem dan terug Lachen Lachen )

Hey,
leuk wat van je te horen!
Ja was, en ben nog steeds, erg verliefd op dit gekke paard!
Hoewel hij mij op dit moment weer erg aan het uitproberen is Stoom uit je oren , zou ik hem echt niet meer willen/ kunnen missen!
Ben nog steeds erg dankbaar voor het feit dat je hem aan mij hebt "gedoneerd"" !
Leuk als je snel weer eens komt buurten (Misschien nog voor dat Mare kan lopen Haha! Haha! Haha! )

Groetjes en een knuf voor je beesten spul!

Melanie

knuf van Tom en Saf!