filmpje ulysses (v. Gribaldi)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Re: filmpje ulysses (v. Gribaldi)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:46

Mooi paard, al het commentaar is al gegeven. Knipoog

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 22:39

Toedeledoki schreef:
Heel veel Gribaldi's hebben dit soort problemen Knipoog .Ze hebben over het algemeen een stuwend achterbeen, weinig draagkracht en zijn heel soepel.Dus bij het sluiten wringen ze alle kanten op.
Die van mij[en ik heb er meerdere gereden] is ook zo een expert op dit gebied.
Langs de kant weet iedereen het beter en geven ze gerust goede tips, maar als degene erop gaan hebben ze het ook nog niet zomaar voor elkaar.
Die van mij kent alles inmiddels, want slim zijn ze wel Duivel , die Gribaldi's en loopt redelijk succesvol ZZlicht, maar eenvoudig zal hij nooit worden.Als hij de kans krijgt loopt hij geen pas hetzelfde.
Je hebt er inderdaad doorzettingsvermogen voor nodig. Haha!

tja, ik denk dat we er wel komen.. als ik maar niet te snel wil..

ik ben dan al gauw zo van: ja maar als die straks zo hoog loopt, en hij is alweer 9 of 10..
dan issie niks meer waard voor verkoop... foute gedachte.. want zo leer je niks natuurlijk..

misschien moet ik maar gaan sparen alvast, een potje maken..nouja mijn vriend moet dan gaan sparen
ik heb geen geld over haha

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:09

Hoeveel moet hij waard worden dan?En waarvoor?Om een goed nieuw paard te kopen?Hij moet nog 6 worden volgens mij.Dan moet hij over anderhalf jaar ongeveer Z lopen, dan kun je er een leuke prijs voor krijgen.Mits hij wel fijn na te rijden is natuurlijk.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 09:01

Toedeledoki schreef:
Hoeveel moet hij waard worden dan?En waarvoor?Om een goed nieuw paard te kopen?Hij moet nog 6 worden volgens mij.Dan moet hij over anderhalf jaar ongeveer Z lopen, dan kun je er een leuke prijs voor krijgen.Mits hij wel fijn na te rijden is natuurlijk.

hij word in april al zes, dus ik denk dat hij dan eerder Z zou moeten lopen.
hij moet dan inderdaad andalusier geld opbrengen Tong uitsteken nou die kun je al hebben vanaf 10.000/15.000....

ik denk wel dat ulysses een fijn na te rijden paard is. hij wil tegenwoordig altijd wel lekker mee werken (in zijn peuterpubertijd was dat wel eens wat anders Cool ) en hij alle potentie voor de Z
ik weet alleen niet of ik dat er zelf uit kan krijgen al binnen die aangegeven tijd. maar goed dat zien we wel. het is belangrijker om je paard netjes iets aan te leren, dan slordig omdat het snel moet. of dat hij zo loopt dat het "plaatje" er leuk uitziet, maar hij loopt niet, of dat hij toch echt zijn lichaam gebruikt.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 09:24

Ik vind het eerlijk gezegt een beetje raar om te zeggen dat het paard niet goed genoeg is, of dat je een ander wilt. Het ligt echt puur aan het rijden. Het is een schitterend paard en heeft zeker talent, alleen wordt ie verreden. Zo is het in dat is niet het paard zn schuld. En gribaldi's dit en dat ja ik kan alleen maar zeggen; zoek allemaal een goede instructeur. Erg zwak om dan te zeggen dat alle gribaldi's zo zijn. Ieder paard is namelijk zo als ie niet goed bereden wordt! Ik heb het zelde probleem gehad met rijden, eigelijk liep mijne precies zoals ulysses in het filpje, weinig impuls, de achterhand er totaal niet onder, niet aan het been ect. Maar ik heb sinds 6 weken iedere week priveles, en het gaat met sprongen vooruit, ze is nu voorwaarts, aan het been en heeft veel meer plezier in dr werk. De achterhand moet er nog wel meer onder maar dat heeft meer tijd nodig, we zijn er wel mee bezig en verbetering is heel duidelijk zichtbaar! Dus ik zou zeggen rijd echt voorwaarts, schakel veel en denk zelf naar voren! Dan komt t echt wel goed!