Het is idd een Kentaur zadel, welke kleur precies weet ik niet . Me houding moet idd echt aan gewerkt worden . @ paardencoach: Uniek is ongeveer 1.64 m., ik zal ben 1.78 dus denk dat het daar dan aan ligt . En het was eerst veel erger dat achter de loodlijn lopen, ben al blij dat het stukken minder is, maar we werken er idd ook nog aan ! Nah.. zullen we dat maar niet doen VIPPIEKIPPIE ?
Heey Li! Leuke foto's zijn het geworden ! en dat van je houding.. gaat je vast wel lukken! je weet wat je wil verbeteren dus dan doe/probeer jij dat ook altijd... lekker vol blijven houde, want dat ik toen mee was liep ie niet zo als nu ( minder goed) succes verder mee!! en hoop snel weer keertje mee te kunne!
Na even zoeken je topic over Uniekje gevonden hoor... Zitten gave foto's tussen...Maar niet zo serieus kijken hoor! Je mag best lachen, want het ziet er goed uit. Wil hem binnenkort wel in levende lijve aanschouwen
Leuk paard! Je rijdt hem netjes 1 puntje van kritiek: Je mag op sommige foto's je rug wat rechter houden, en af en toe loopt hij niet helemaal met zn neusje op de loodlijn, vooral op de eerste paar foto's. Verder top!
hoi wat een super mooi dier en loopt lekker, heb niet veel aan te merken alleen ik zou hem wat meer lengte in de hals geven , je houdt hem wat te kort van voren, maar verder ziet het er super uit en jullie zijn een leuke combi
Bedankt voor de reacties ! Hij is soms echt een held op sokken, maar is wel erg fijn verder! Op stal is het ook een knuffel. Hij beweegt idd vrij makkelijk!