dancer & blits 3e keer 2-span

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Re: dancer & blits 3e keer 2-span

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:00

Dancie schreef:
die van mij zijn ook al een keer aan de kletter gegaan maar
zolang je zelf rustig blijft gebeurt er minder. Zelf vindt ik dat
er zelfs echt ervaren paarden met zijn 2en ervandoorgaan.

Die 3 jarige van mij daar kan je een bom naast afsteken en dan
reageert hij niet eens. De pony`s lopen dagelijks in een bak
hoor maar vinden het niet fijn ze lopen liever buiten.

Dat ze onervaren waren bedoelde ik mee nog nooit naast elkaar
voor de kar.

en ja napie dat kan je vinden maar dat was als geintje.
ik had al vanaf dat blits geboren werd gezegd dat als ze op
elkaar leken dat ze in 2 span gingen.

ik weet niet wat jij ervaren noemt maar ik heb 4 jaar meegedraait op een menstal
meegedraaid op wedstrijden bij beleren Met alles. Zelf heb ik mijn paard eerst wel
aan het tuig laten wennen. Maar ik heb geen ruimte om in een bak te mennen mijn
bak is zeer zwaar.

Ook denk ik dat iedereen wel snapt dat ik niet gelijk de 1e keer de echte weg op ging.
ik ben begonnen op een rustige weg bij de grienden. En ik vertrouw die merrie zo erg
samen met de ruin omdat ik ze al 4 jaar heb. De ruin vindt alles goed daarom dacht ik
"ik probeer het Haha! ." toen het goed ging heb ik het vaker gedaan en het gaat nu nog
steeds goed hoor.

Ja hoor, geintjes etc. je zelf constant tegen spreken, smoesjes verzinnen... Aha, erg geloofwaardig allemaal.... Koe Frusty

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:03

Dancie schreef:
neej met proberen bedoelde ik gewoon van ja hij doet het
dus waarom niet proberen is ook niet het juiste woord ervoor.
ik dacht meer van okee ik doe het gewoon ik vertrouw die
2 zo erg en als je met twijfels met een kar weg gaat dat is niet
goed maar ga je zelfverzekerd weg dan weet je ook dat je
alles kan doen.

ik heb er zeker over nagedacht maar ik heb er moeite mee
om hier op bokt uit te leggen wat mijn gedachte erbij was Haha!

ik was er zeker van dat het lukte en het lukte ook een hele
week lang is het me gelukt. en ik ben super trots.
jullie punt snap ik ook want wat gebeurt er als je paard op hol
schiet en in dit geval heb ik 2 PK Tong uitsteken .
maar mijn paarden zijn op stem afgericht dus draf is draf stap is
stap. Ik heb zelf ook wel het idee dat je een goede band met
je paard moet hebben wil je dit gaan doen. Als je paard je niet
vertrouwt doet hij het echt niet zo goed.

Ik weet niet hoor, maar óns houd je niet voor de gek, de enige die jij voor de gek houd, IS JEZELF. Je probeert overal onder uit te komen, praat alles goed, en iedere keer is het weer anders. In plaats van dat je nu eens kijkt hoeveel mensen met méér ervaring dan jou reageren dat dit op deze manier niet verstandig is, praat je je eigen gedrag alleen maar goed.

Ennuh wat betreft dat vetgedrukte stukje: Dus als ik mijn 12 jarig bijrijdstertje met onze shetmerrie waar ik normaal gesproken mee men, op pad laat gaan met pony en kar, en zorg dat ze genoeg vertrouwen heeft, wil jij dan zeggen dat het niet mis kan gaan?

Sorry hoor, ik heb in mijn vorige posts mij proberen in te houden en op een vriendelijke manier te reageren. maar volgens mij heb jíj echt een plank voor je kop

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:06

Billy schreef:
Dancie schreef:
ik weet niet wat jij ervaren noemt maar ik heb 4 jaar meegedraait op een menstal
meegedraaid op wedstrijden bij beleren Met alles. .

4 jaar meegedraaid? Laat me niet lachen. Je rausde even met je eigen ponies of met die shetlanders die je kapotgereden hebt, en verder deed je weinig. Verder ben je maar een paar keer meegeweest op wedstrijden, en dan kwam je niet verder dan poetsen en een paardinspannen. Je doet net of je van alles deed met die paarden. Verder vind ik het erg sneu dat je steeds [edit] naam verwijderd [/edit] zwart probeert te maken. Je blijft maar sneren naar ze geven, terwijl ze altijd goed voor jou en je paarden geweest zijn.
Is Blits eindelijk niet meer kreupel?

Een bekende van de TS?.... Ook uit haar reacties is op te merken dat ze dóet alsof ze er allemaal super veel verstand van heeft, maar het enige wat ze doet is uitwegen zoeken, zichzelf voor de gek houden en uit haar nek banketstafen....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:22

Ik sta al sinds een jaar of 12 bij
Moderatoropmerking:
[edit] naam verwijderd [/edit]
, en ik heb ts vaak meegemaakt. Niet erg positief wat mij betreft.
Nu zijn we verhuisd, is zij van stal veranderd, en zoekt ze alle mogelijke manieren om na te trappen naar die mensen toe, erg sneu...

ElsjeBrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:23

Billy schreef:
Dancie schreef:
meegedraaid op wedstrijden bij beleren Met alles. .

4 jaar meegedraaid? Laat me niet lachen. Je rausde even met je eigen ponies of met die shetlanders die je kapotgereden hebt, en verder deed je weinig. Verder ben je maar een paar keer meegeweest op wedstrijden, en dan kwam je niet verder dan poetsen en een paardinspannen. Je doet net of je van alles deed met die paarden. Verder vind ik het erg sneu dat je steeds [edit] naam verwijderd [/edit] zwart probeert te maken. Je blijft maar sneren naar ze geven, terwijl ze altijd goed voor jou en je paarden geweest zijn.
Is Blits eindelijk niet meer kreupel?

hahhaahaha sorry hoor, maar probeer je hier maar weer eens uit te banketstaaf.
Toegeven dat het niet zo slim was is misshcien ook een optie Knipoog je 'verliest' er heus niks mee..
kun je trouwens niet op een veldje oefenen?op een stukje land? Kan er toch wat minder gebeuren dan op de weg.,

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:37

Billy schreef:
Ik sta al sinds een jaar of 12 bij [edit] naam verwijderd [/edit], en ik heb ts vaak meegemaakt. Niet erg positief wat mij betreft.
Nu zijn we verhuisd, is zij van stal veranderd, en zoekt ze alle mogelijke manieren om na te trappen naar die mensen toe, erg sneu...

Eh ja, da's inderdaad niet echt leuk nee. Bovendien heb ook ík alleen maar positieve verhalen gehoord over de Ronde, en dat dat één iemand (die toch al niet zo geloofwaarig is, gezien haar posts) dan loopt rond te bazuinen dat dit niet zo is, lijkt mij ook vrij sterk Knipoog

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:39

ElsjeBrab schreef:
Maar ik heb gehoord dat [edit] naam verwijderd [/edit] heel ruw met paarden omgaat :S

ElsjeBrab: jij hebt ook een suggestieve uitspraak gedaan richting/ over
Moderatoropmerking:
. Hoe kom je aan deze info? Alleen van 'horen zeggen'? Ik vind het namelijk niet zo netjes dat zomaar, niet onderbouwd, op i-net te zetten.

Maar misschien heb jij er een perfecte verklaring voor, uiteraard. Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:41

Albertine_N schreef:
ElsjeBrab schreef:
Maar ik heb gehoord dat [edit] naam verwijderd [/edit] heel ruw met paarden omgaat :S

ElsjeBrab: jij hebt ook een suggestieve uitspraak gedaan richting/ over [edit] naam verwijderd [/edit]. Hoe kom je aan deze info? Alleen van 'horen zeggen'? Ik vind het namelijk niet zo netjes dat zomaar, niet onderbouwd, op i-net te zetten.

Maar natuurlijk; de TS heeft óveral een verklaring voor, al is het allemaal gebanketstaaf Clown Koe

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:44

ElsjeBrab is niet de TS Knipoog

_Denise_

Dat was toch niet te TS die dat zei ??
[edit] Iemand was me voor.

A10

Beide Lachen

ElsjeBrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:46

Albertine_N schreef:
ElsjeBrab schreef:

ElsjeBrab: jij hebt ook een suggestieve uitspraak gedaan richting/ over [edit] naam verwijderd [/edit]. Hoe kom je aan deze info? Alleen van 'horen zeggen'? Ik vind het namelijk niet zo netjes dat zomaar, niet onderbouwd, op i-net te zetten.

Pf boeiend ik heb gezegd 'ik hoorde dat ze niet zo lief tegen de paarden waren' of 'hardhandig', iets in die richting, met een vraagteken er achter omdat ik er niet sta & ze dus ook niet goed ken. Ik woon in de buurt van waar
Moderatoropmerking:
eerst stond, en daar hoorde je inderdaad wel dat de paarden te krappe boxen hadden, de paarden sloegen (jaja Tong uitsteken ) om ze in hun boxen te krijgen waar ook allemaal planken bij de ingang hingen (ja hoe ik hier bij kom weet ik ook niet,haha,dit staat me alleen heel goed bij). As I said; ik kom er niet dus ik doe ook geen uitspraak die gebaseerd op waarheid is (ja of wel natuurlijk,maar als iedereen die daar staat zegt dat het niet zo is, dan niet he)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:46

Ik sta al sinds 96 oid bij
Moderatoropmerking:
, en dat zou ikniet doen als ze slecht voor mijn paarden waren Knipoog
Ze zijn er juist erg goed voor, en geen moeite is hun teveel. Toen mijn paard ziek was een jaar of wat geleden, gaf P. hem 3x per dag speciaal voor hem geweekte biks met medicijnen.
En dat een paar weken achter elkaar.
Ik zal het nog tserker vertellen: P. neemt mijn Billy vrijwel iedere week mee om menles te geven, zou ik dat doen als hij zo ruw met paarden om zou gaan?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:47

Albertine_N schreef:
Beide Lachen

Om misverstanden te voorkomen; ik bedoelde dat de TS dit zei, en zíj heeft overal een verklaring voor Knipoog

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:48

ElsjeBrab schreef:
Pf boeiend ik heb gezegd 'ik hoorde dat ze niet zo lief tegen de paarden waren' of 'hardhandig', iets in die richting, met een vraagteken er achter omdat ik er niet sta & ze dus ook niet goed ken. Ik woon in de buurt van waar
Moderatoropmerking:
eerst stond, en daar hoorde je inderdaad wel dat de paarden te krappe boxen hadden, de paarden sloegen (jaja Tong uitsteken ) om ze in hun boxen te krijgen waar ook allemaal planken bij de ingang hingen (ja hoe ik hier bij kom weet ik ook niet,haha,dit staat me alleen heel goed bij). As I said; ik kom er niet dus ik doe ook geen uitspraak die gebaseerd op waarheid is (ja of wel natuurlijk,maar als iedereen die daar staat zegt dat het niet zo is, dan niet he)

Heel boeiend idd.
Je zet nl wel iemand in een kwaad daglicht met je uitspraken, terwijl je niet eens weet wat er loos is, en ook nooit het lef gehad hebt om te gaan kijken wat er waar was en wat niet.
Uitspraak van het nivo domme doos zeg maar

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:49

ElsjeBrab schreef:
Pf boeiend ik heb gezegd 'ik hoorde dat ze niet zo lief tegen de paarden waren' of 'hardhandig', iets in die richting, met een vraagteken er achter omdat ik er niet sta & ze dus ook niet goed ken. Ik woon in de buurt van waar [edit] naam verwijderd [/edit] eerst stond, en daar hoorde je inderdaad wel dat de paarden te krappe boxen hadden, de paarden sloegen (jaja Tong uitsteken ) om ze in hun boxen te krijgen waar ook allemaal planken bij de ingang hingen (ja hoe ik hier bij kom weet ik ook niet,haha,dit staat me alleen heel goed bij). As I said; ik kom er niet dus ik doe ook geen uitspraak die gebaseerd op waarheid is (ja of wel natuurlijk,maar als iedereen die daar staat zegt dat het niet zo is, dan niet he)

Je doet er nog een schepje bovenop. Dom. Je blijkt dus een hele grote roddeltante.

ElsjeBrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:50

Billy schreef:
Ik sta al sinds 96 oid bij de [edit] naam verwijderd [/edit], en dat zou ikniet doen als ze slecht voor mijn paarden waren Knipoog
Ze zijn er juist erg goed voor, en geen moeite is hun teveel. Toen mijn paard ziek was een jaar of wat geleden, gaf Piet hem 3x per dag speciaal voor hem geweekte biks met medicijnen.
En dat een paar weken achter elkaar.
Ik zal het nog tserker vertellen: Piet neemt mijn Billy vrijwel iedere week mee om menles te geven, zou ik dat doen als hij zo ruw met paarden om zou gaan?

UITERAARD niet
maak er nou niet zo'n drama van
ik zeg toch dat ik er niks van af weet
ik vraag alleen of het waar isssssssssssssss aangezien die geruchten er wel degelijk zijn (anders hadden ze mij nooit bereikt)

(edit) verdere reacties graag via pb om dit topic nog over de 2 span te laten gaan
Laatst bijgewerkt door Oscar op 27-02-07 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:51

@ Billy: 3 zielen, 1 gedachte Haha!

edit: nieuw spreekwoord Knipoog
Laatst bijgewerkt door A10 op 27-02-07 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:52

Albertine_N schreef:
@ Billy: 2 zielen, 1 gedachte Haha!

Verander dat maar in 3 Lachen

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:52

Geweldig!!! Die tweede foto Haha!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:23

Meid je heb echt een plank voor je kop als ik dit hier lees.
Ik ken
Moderatoropmerking:
ook, wonen bij ons in het dorp etc. etc. Die mensen zijn heel goed met paarden hoor en P. kan geweldig mennen, echt waar. Ja Dus houd je mond over die mensen en ga maar is zorgen dat je paarden en pony's wat beter lopen. Ik vind die pony's véél te dun... Hoeveel voer krijgen ze per dag? En waarom reageer je opeens niet meer? Wordt het je te heet onder de voeten?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:33

Moderatoropmerking:
ElsjeBrab, misschien vind je je eigen uitspraken "niet zo boeiend", maar ik ben er nog niet klaar mee.
De opmerkingen die je hier plaatst zijn allemaal van horen zeggen, zo te lezen heb je zelf de stal nog nooit bezocht.
Ik vind het absoluut niet netjes van je om dit soort suggestieve opmerkingen te maken.
Bedenk wel dat deze mensen in hun naam aangetast kunnen worden door dit soort prietpraat, misschien moeten ze er zelfs hun brood wel mee verdienen. Daarom ook het verzoek om een volgende keer eerst even na te denken voordat je zoiets schrijft, je vindt het zelf misschien wel interessant overkomen, maar ik denk daar toch heel anders over.

Verder het verzoek om weer ontopic te gaan, dus graag terug naar het commentaar over de geplaatste foto's.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:37

Albertine_N schreef:
@ Billy: 3 zielen, 1 gedachte Haha!

edit: nieuw spreekwoord Knipoog

Clown Halen we er nog meer ervaren AR bokkers bij, dan zul je je nieuwe spreekwoord toch weer moeten vernieuwen Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:39

Oké, ontopic weer; waar blijft de TS????

kan ze zich er nog meer uitbanketstaven met allerlei smoesjes en verklaringen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:43

JoyCiej007 schreef:
Oké, ontopic weer; waar blijft de TS????

kan ze zich er nog meer uitbanketstaven met allerlei smoesjes en verklaringen

Moderatoropmerking:
Zou jij ook zo vriendelijk willen zijn om te stoppen met het vuurtje nog wat verder opstoken en weer ontopic willen gaan?