Cindy is echt leuk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mmaaike schreef:]
nee hoor, en dat van jou was eenh ele andere kwestie, en dat was niet aanvallend bedoeld, jammer dat je dan zo reageerd.
ik ben niet de enige die hier zo reageerd
purple schreef:Wat een leuk ponytje zeg! Ik zou als ik jou was Cindy dingen leren op commando, leuke kunstjes ofzo. Ik was ook te groot voor mijn verzorgshet geworden en toen deed ik dat ook. En om er soms op te zitten is heust niet erg, doe het alleen niet te vaak en niet te lang.
Veel plezier met Cindy nog he!
nerolover18 schreef:stop nu toch met die reactie's van te groot te zwaar te dik
ze heeft het wel begrepen hoor en een shetlander kan wel wat verdragen hoor
MAAR BIJTJE ik vind dat je nog wel wat lol mag hebben
met je pony maar wel afbouwen
èèn keer in de week een paar toerkes
is geen drama hoor.
zolang je er geen uren opzit .
maar rij wat meer met de grote pony's is beter voor je overgang ook !!!
stef schreef:owh men! Ik wordt de laatste tijd echt niet goed van al dat shetland gezeik. net of het fragiele barbies zijn...
Ja, ik ken zat meiden die te groot/te zwaar zijn voor shetjes, maar de laatste tijd krijg je gelijk het "shetland bevrijdingsfront" om je oren tenzij je een kind van 7 bent.....
Zijn we nooit jong geweest? hebben we vroeger niet massaal shetjes gereden terwijl je half mee kon lopen?
Ik wel hoor, en een lol dat we met die pony's hadden! (en nee, die mankeren nu nog steeds niks)
Ik vind dit gewoon zielig (het gedrag) het lijkt haast wel een sport worden wie de 1e opmerking kan maken.
Heb dit ook bij het modteam neergelegd.
Kids durven straks niet eens meer foto's te plaatsen
Justine_Mo schreef:bizzybijtje schreef:
Ik luister er wel naar...
Maar ik kan de foto's niet meteen aanpassen,waar of niet? En over mijn gewicht, shetjes konden geloof ik zo'n 50 kg tillen???Daar ben ik nog niet
nou dat ligt aan de pony en ik vind het maximum al gauw voor zo'n shet 40 kilo op zen hoogst 45 kilo.
en dan moet je er ook nog de lengte er voor hebben.
en die heb jij niet.
stef schreef:shanna, het gewicht van 50 kilo heeft in het blad BIT gestaan, dus wellicht heeft ze zich wel verdiept, alleen in een ander onderzoek dan jij.
bron van dit onderzoek trouwens?