en dat je zegt dat BIGmama af en toe naar achteren zit heb je ook wel gelijk in.. maar dat het niet "klikt" kun je via een foto niet helemaal zeggen vindt ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat is iets heel anders in mijn ogen
maar daar zijn de meningen vast ook weer over verdeelt
Mmaaike schreef:dat heb ik dan ook niet gezegd ceasarlover, ik heb gezegd dat ik het niet zo'n leuk stelletje vinddat is iets heel anders in mijn ogen
maar daar zijn de meningen vast ook weer over verdeelt
het is niet aanvallend bedoelt hoor..
verder niemand een reactie? Heidi2 schreef:Hihi die Jacoba. Ze ziet er goed uit! Leuk zo te zien heb ze het prima naar d'r zin.

dus als je daar op let word het helemaal super
Xx_Friezen schreef:Heey leuk paardje![]()
Ze loopt redelijk soepel hoor en waar je wat meer op jezelf en je paard moet letten weet je zelf ook waar je op moet letten want onder de foto's heb je het er al bij gezetdus als je daar op let word het helemaal super
![]()
Ik heb nu een lusitano ruin als verzorgpaard daar zal ik ook wel een keer foto's van laten maken als ik dressuur aan het rijden ben en daar moet ook nog heel veel aan gebeuren duss niet iedereen is perfect hea![]()
![]()
Nou XxX karin en hoefjes van de lusitano's.

Mmaaike schreef:ik weet niet of dit al gezegd is, zowel trek je er dan maar niks van aan
het lijkt erop of je bij sommige foto's je paardje in het mondje trekt, dus let daar een beetje op![]()
ceasarlover schreef:maar ik heb zelf ook vande week op helene gereden,, en ik heb respect voor jacoba!
Mijn tip: ga eens zonder beugels, maar nog beter, aan de longe zonder teugels en beugels! Daar leer je nog meer van!
haha!

VIPPIEKIPPIE schreef:Heb het idee dat je veels te gespannen zit, in de galop ga je helemaal gespannen jezelf lang maken waardoor je je uit het zadel drukt, en op andere foto's zak je meer in mekaar. Probeer je handen ook recht op te houden en je schouders niet te ver naar achter te brengen. Verder wel leuke foto's

MiepprinZ schreef:De foto waar ze schrikt zit ze in galop
Als mijn paard schrikt ga ik ook zo zitten 
MiepprinZ schreef:Nee hou jij de longeer maar vast dan kan ze ook meteen zonder teugels
denk dat ze dat hèèl leuk gaat vinden..
haha..
ze gooit zo zerschikkelijk hoog op mja zal het is proberen , ik krijg nu van Ilja bakker les .