Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Revanches schreef:Practig beestje!
Doet me denken aan de Royal Dance van Babs. Die lijkt er sprekend op!
Dees schreef:Leuk, Royal Dance!
Waar jij met Unique enorm om denken moet, is dat je haar wel óver de rug blijft rijden. Met de wat langere rug en hals kan ze heel gemakkelijk achter de teugel kruipen en de rug niet 'geven', zodat het achter allemaal wat trager wordt. Dat is een RD-trekje. Dus blijf eraan rijden, zorg dat ze de hand opzoeken met de mond en de rug omhoog blijven brengen.
Succes!
Gaby_Zinny schreef:Hallo,
Leuk paardje zeg. Wat voor eentje is het ?
En ik had een vraagje, wat voor laarzen heb jij?

Saartje_kip schreef:Gaby_Zinny schreef:Hallo,
Ik geloof dat het de Petrie Standard is! Ik zal het nog even voor je navragen, maar heerlijke laarzen

Gaby_Zinny schreef:Hallo,
Dankjewel!! Gaby_Zinny schreef:Saartje_kip schreef:Ik geloof dat het de Petrie Standard is! Ik zal het nog even voor je navragen, maar heerlijke laarzen
oke is goed. Ik ben namelijk aan het sparen voor leren rijlaarzen

PatsMyProud schreef:Hallo saartje
De foto's zijn erg mooi geworden!
Grappig dat amanda er ook op staat met een anky pad:)
Lekker allemaal reclame.
Hihi.
Doegg doegg x Brim

marjolein88 schreef:heey Saar! leuke foto's joh! en wat een mega luxe hoofdje heeft Unique !
echt een leuk ding !

!
fabbie schreef:zo wat een mooi paard heb jij zeg, bij ons op stal is er nu ook een merrie van Royal Dance dragend en we kunnen bijna niet meer wachten tot dat het geboren word, veulen wordt zo ie zo aangehouden, hopen wel dat het een beetje maat gaat krijgen, want moeder is maar 1.60 en vrij kort is trouwens een schimmel welke kleur denken jullie dat het gaat worden, wij hopen allemaal op een koffie vos, merrie heeft al eens een bruin merrie veulen gekregen, ze mmoet nog tot juni, maar als ik jullie paarden zie van Royal dnace wordt ik nog ongeduldiger.
Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer kunt wachten! Wanneer is ze uitgerekend? Bijna alle Royal Dance kinderen hebben dezelfde kleur: Vos, met een beetje een rode gloed er overheen! Dikke kans dus dat jullie veulen dat ook krijgt, maar dat is natuurlijk niet zeker. Wil je me op de hoogte houden? Lijkt me leuk om het veulen te volgen hier op bokt! pascha7 schreef:ha leuk een half zusje van me veulen
zie profiel van mij
Saartje_kip schreef:pascha7 schreef:ha leuk een half zusje van me veulen
zie profiel van mij
Wat een leuk veulen !![]()
![]()
Kun je er nog wat meer over vertellen?
Leuk om weer een RD veulen te zien! Ben ik altijd erg nieuwsgierig naar