Caye schreef:NAAR mijn weten mag je paarden in de B zeker ook niet mee starten.. ik dacht dat het vanaf de Z pas mocht.
maar ik zie op wedstijden deze wel altijd !! mensen rijden er mee in B
Rijd je tussen paarden of ponys?? kan je Instructeur er niks op zeggen?? of ff bellen met KNHS. http://www.KNHS.nl
Mijn instructrice reed zelf met wieltjes vanaf de L1 in de klasse paarden...dat mag dus wel denk ik...maar ik zou idd ff KNHS navragen!
Opzich heb ik er niets op tegen als je in de B met wielen rijd mits je ze netjes gebruikt en niet overdreven in het paarden zijn pens prikt....alhoewel het iets arrogant staat als je in de B met wieltjes aan komt zetten
want inprensipe heb je ze dan nog niej echt nodig. Maargoed hoevaak ik niet heb gezien hoe mensen hun paard ook met anders sporen helemaal lens prikken
Leer je paard eerst eens aan het been te lopen...ja toch? 

(alleen jammer dat Saar daar minder goed op reageert)
. Maar waarom heb je sporen nodig als je paard goed aan de hulpen is als je zonder sporen rijdt. Mijn mening is dat sporen verboden moeten worden bij veel mensen. Hoeveel mensen zie je niet met sporen rijden en daarna een tube calendula pakken om de huid in te smeren die ze kapot geprikt hebben. (ik zeg niet dat iedereen zo bezig is hoor!!) Bij goed gebruik vind ik het niet erg dat mensen sporen gebruiken, maar mijn vraag is meer, zijn ze echt nodig....
.
.