Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picassox schreef:Whaaa, 11 cm? Hij heeft nu 13,5/14, da's duidelijk te groot. 12,5 is prima, 11 of 11,5 knelt heel erg, (heb 't bitje van Repel nog).
Ik ga niks stinkmodder met africhtingsbitten enz.
Gewoon een enkelgebroken, of een D-trens die iets stiller in de mond ligt.
Pessoa weet ik nog zo net niet.
nouskaatje schreef:Ja Klopt , Heb je Picasso zelf beleerd ?! of was die beleerd toen jullie hem hadden gekocht ?
Citaat:Svp. geen commentaar op het bit. Ik weet het; hij is te groot.
Citaat:Nu vraag ik mij toch af he... Als je zo goed zorgt voor je paard en hem weer helemaal aan het oplappen bent. WAT in hemelsnaam beweegt jou om TOCH te gaan rijden terwijl het bit te groot is?
Ronnie25 schreef:probeer rechtop te blijven zitten, en hou je onderbenen een stukje
meer naar achteren.
Picassox schreef:Citaat:Nu vraag ik mij toch af he... Als je zo goed zorgt voor je paard en hem weer helemaal aan het oplappen bent. WAT in hemelsnaam beweegt jou om TOCH te gaan rijden terwijl het bit te groot is?
Sorry hoor, wat wil je anders dat ik doe?
Niet rijden al die tijd? Zoals ik al zei was ik druk op zoek naar een mooi goed bitje.
Picassox schreef:Da's jouw oordeel. Ik heb écht wel wat verstand van paarden, en ik weet dat mijn bit te groot is. Ik rij 1/3 van de tijd bitloos en er komt een nieuw bit.