Lekkere koppies!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Born2BCrazy schreef:Zijn toch 3 nu? of iig bijna 3..Of zit ik nou verkeerd??Zit niet zo in het kwpn letter jaar etc
![]()
Maar ze moeten natuurlijk nog helemaal klaargemaakt worden..sja daar gaat idd wel een tijdje overheen
jaimpjuh schreef:super mooie beesten hoor!
Die sandreo vind ik heel erg mooi, mijn merrie is nu drachtig van Sandreo. Weet jij misschien wat die hengst vererft? Zijn karakter of juist niet?
Kajanus schreef:Ja klaargemaakt tot de M dressuur Ik mag door mijn dressuurverleden niet lager dan de M starten![]()
jojo23 schreef:hi petra...
Balen zeg dat ze niet door zijn....rij je Zilver nu zelf of ga je die ook verkopen![]()
.
marius schreef:Erg mooie paarden!!
Maar nog een vraagje: Wie is die voorbrenger? Hij komt me nl. erg bekend voor..
marius schreef:Die jongen..
Hij komt me erg bekend voor.. misschien woont ie hier in de buurt ofzo..?
Kajanus schreef:jojo23 schreef:hi petra...
Balen zeg dat ze niet door zijn....rij je Zilver nu zelf of ga je die ook verkopen![]()
.
Ook Zilver is verkocht en wel naar Duitsland, vandaag hebben we hem weggebracht en ik hoop dat hij het erg goed gaat doen bij zijn nieuwe eigenaren.
Liezel1 schreef:Beide paarden zijn niet verkocht in de veiling, het paard dat in de SS zat is door Kajanus zelf terug gekocht.
Inmiddels hebben blijkbaar beide paarden via Kajanus zelf een nieuwe eigenaar gekregen.