Wartertje schreef:Mense mense,, Ik wil het er even op drukken dat het paarje in mei echt wel 3 word,, maar zoals ik al zei is ze net van de bloedwormen af! Dus het licht er ook aan hoe ze zich gaat voelen, anders begin ik er ook echt niet mee. En nog iets:: als ik halfdood thuiskom is dat toch mijn probleem?? ik ga hier niet verder op in. Ik kies zelf wel wat ik ermee doe en voor mensen die echt BLIND zijn:: ER IS EEN VOLWASSEN PERSOON BIJ DIE AL PAARDEN RUITERMAK HEEFT GEMAAKT!! Dus ik sta er echt niet alleen voor. En ik weet ook wel wat ik doe. Ik ben niet lomp hoor! Ik vraag gewoon advies,, geen gekak over het feit dattik het niet kan! Jullie kenne mij, en zeker mijn paardje niet, dus hier niets over.
Dat wordt ook niet beweerd dat je het niet kan. En je verteld volgens mij nu pas voor het eerst dat er een volwassen iemand bij is die er ervaring mee heeft.
Iedereen heeft het beste met je voor. En proberen je niet aan te vallen, maar je vroeg zelf om advies.
En let wel.... Er zitten heel veel mensen op bokt en iedereen heeft zijn haar mening. Vrijheid van meningsuiting. En dat hebben alle bokkers gedaan.
Wat ik me wel afvraag is of degene die jou helpt je geen advies kan geven. Want ik neem aan dat je het volgens zijn/haar inrijd/zadelmak procedure wilt gaan doen?