Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Welshcobfan schreef:Ik vind het erg meevallen. Ze werken het paard niet echt tegen.

bah.

lovekomeet schreef:hele leuke foto's haha
al die honden.. wojoh!!
echt hele leuke foto's!!
. Die foto's met het konijn zijn wel nep volgens mij. Normaal gezien krijgen de honden na de 'jacht' een konijn om op te eten, je ziet ook dat er op de achtergrond nog een hond met een konijn rondloopt. 
Bolhvj schreef:Dat zeg ik ook niet. Ik heb niets over oren naar voren gezegt? Ik heb het ook met mijn eigen ogen gezien en ik geef dierfysio gelijk! het is sowieso een traditie, bij de ene sprong zit de ruiter misschien niet goed maar bij de volgende sprong weer wel. er zijn zo veel sprongen ieder paard heeft een sprong minder of zit de ruiter minder.
(en ik ook, aleen geen pens natuurlijk, haha) WildWings schreef:Bolhvj, Oren naar voren betekent niet altijd 'leuk' he. Oveigens zit deze ruiter dus ook niet in de verlichte zit, geeft haar handen niet goed mee en de mond van het paard wordt ook open getrokken zie je op de foto..
?
ladyzwien schreef:mooie foto;s!
bij ons in roden ( één) hebben ze ook een slipjacht
ik ga dit jaar ook mee doen lijkt me echt gaaf!
maar rijden nee dat kunnen de meesten niet
Ezumii schreef:WildWings schreef:Bolhvj, Oren naar voren betekent niet altijd 'leuk' he. Oveigens zit deze ruiter dus ook niet in de verlichte zit, geeft haar handen niet goed mee en de mond van het paard wordt ook open getrokken zie je op de foto..
Wat betekend het dan nog meer?

dierfysio schreef:neem nou maar van mij aan dat die paardne echt graag meegaan op jacht, dat ze het een groot feest vinden.
ze staan allemaal te trappelen als het zover is: joepie, joepie, we mogen weer!
als je er anders over denkt: ga dan eens kijken voordat je oordeelt. no offence offcourse