Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Romytjuuh schreef:Ik ken het ook nog niet, maar wat lijkt me dat gaaf om tedoen zeg!
Moet je niet onwijs hard meerennen met draf / galop? Ik hou 1 zijde niet eens vol man.
Zou ik ook wel willen doen met mijn welshje, ben met haar nu intensief bezig aan de lange lijnen
Citaat:Heeej wat leuk zeg!! Ik wist helemaal niet dat er ook wedstrijden in waren!! Is dat alleen voor Shetlanders die wedstrijden of ook voor andere rassen?
Malenka schreef:Dat lange lijnen werk wordt niet serieus genomen... maar
Malenka schreef:Citaat:Heeej wat leuk zeg!! Ik wist helemaal niet dat er ook wedstrijden in waren!! Is dat alleen voor Shetlanders die wedstrijden of ook voor andere rassen?
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik werk namelijk aan de lange lijnen met mijn appaloosapony van 1.30.. maar dat was alleen omdat ik wel iets met hem wil doen. Maar niet op hem kan rijden en geen geld heb voor een kar en tuig. Dat lange lijnen werk wordt niet serieus genomen... maar als er wedstrijden in zouden zijn wel. En het lijkt me vreselijk leuk!