je moet over het hoofd van je pony kijken waar je heen gaat
verder zijn niet alle foto's van goeie kwaliteitLeuke foto's verder hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je moet over het hoofd van je pony kijken waar je heen gaat
verder zijn niet alle foto's van goeie kwaliteit
horses_freak schreef:Hele leuke shet hoor!
Alsof jullie de bandages allemaal zo goed om doen.
idd Beter bandages dan niks. Komop zeg!
Verder veel plezier nog met de shet!
.Kimberley84 schreef:ik snap niet waarom er zoveel mensen zijn die denken te kunnen bandageren! Net alsof het gewoon een lapje stof is wat je er omheen ''wikkeld''. FOUT FOUT FOUT
Kun je het niet vraag dan aan een zeer ervaren persoon hoe het moet en oefen eerst zoveel dat je er een 10 voor zou kunnen geven.
Anders PEESBESCHERMERS
Bandages zijn er niet tegen het strijken (buitenkant been), maar voor ondersteuning tijdens zware arbeid voor spieren en pezen (binnenkant been) mits goed aangebracht of als medisch hulpmiddel.
Ik hoop van harte dat je hier wat mee doet en dat je in het vervolg goed nadenkt voordat je iets aan je pony vastmaakt, hangt en wat de gevolgen kunnen zijn van niet kundig genoeg zijn.

.
)
Arme pony.
Haarband schreef:Inderdaad zeg, die bandages knellen die hele benen afArme pony.
![]()
Haarband schreef:Inderdaad zeg, die bandages knellen die hele benen afArme pony.
![]()
Je kunt er ook leuk op rijden.. Verder ga ik mee met het rijtechnische commentaar wat er is gegevenFlying_Angel schreef:Haarband schreef:Inderdaad zeg, die bandages knellen die hele benen afArme pony.
![]()
Het was misschien fout dat ze die bandages had omgedaan.. Maar als je even had gelezen had je kunnen zien dat de bandages al weg zijn, en er peesjes zijn gekocht![]()
Ik vind je er echt nog wel leuk oppassenJe kunt er ook leuk op rijden.. Verder ga ik mee met het rijtechnische commentaar wat er is gegeven
Ga zo door.. En succes met deze leuke shet

Ik heb er heus wel bij nagedacht waneer ik bandageer
maar deze knellen de benen niet af wat ze ziten echt niet te strak hoor. En hebben jullie nooit een ander paard gezien met bandage's?horsewisper schreef:Waarom moet er altijd een probleem van gemaakt worden, Tjee een mens leert van fouten.
Niet iedereen doet het altijd in 1 keer goed iedereen moet het leren.![]()
En een paar keer zeggen is wel goed, maar erop door blijven gaan.
ook vertekenen fotos al gauw.
En dat sétje, hihihi.
Zit je op iemand anders account ofzo of ben ik in de war (Omdat er bij de eerste foto staat 'ik erop'..)?
,
_Nancy_ schreef:Ziet er leuk uit.En dat sétje, hihihi.
Maare, ik dacht dat de TS groter dan 1.80 was, en volgens mij ben jij dat bij lánge na niet?Zit je op iemand anders account ofzo of ben ik in de war (Omdat er bij de eerste foto staat 'ik erop'..)?

_erika_ schreef:nouw ik vind het er leuk uitzien
wat een sgattig koppie![]()
goed dat je peesjes hebt gekocht en dus hebt geluistert na het commentaar;)

Jukebox schreef:jij zegt dat je er niet op ingaat als iemand wat zegt over je lengte, idd je bent te groot voor 'm
je kan beter ook zeggen, al die punte die ik zelf heb gegeven ga ik niet meer op in, ga hier niet op in ga hier niet op in, als jij niet tegen het commentaar kan dat je te groot bent moet je het niet plaatsen, je bent te groot. Punt uit