Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die laatste foto was hij echt gewoon superhard aan het werk...

Paljassofie schreef:eum, dit is echt niet enkel inrijden hoor ...die laatste foto was hij echt gewoon superhard aan het werk...
daarna heb ik hem uitgestapt![]()
het dekje lijkt wat klein, maar het zadel is gewoon ook heel klein ( 16 inch en heel kort). En Beau's dikke buik maakt het ook niet groter lijken
stills uit filmpjes, maar dat komt om hetzelfde neer
! De laatste foto geeft echt een heel fijn beeld, mooi ontspannen bovenlijn. Knap hoor, dat je dit van een draver hebt kunnen maken! Ik herinner me hem nog als trippelende-met-de-neus-in-de-lucht-Beau
. Ook al is dit maar een klein moment, die kleine goede stukjes kunnen soms echt een heel uur goedmaken.. En langzamerhand zullen de stukken dat het goed gaat steeds langer worden, en die dat het minder gaat, steeds korter. Gewoon blijven doordoen, dan komt het zeker goed! Je hebt sowieso al iets moois bereikt, je hebt dit paardje echt helemaal 'omgetoverd', mag je trots op zijn
.. 
Die kleine ruzies hou je wel denk ik, blijft moeilijk, maar zal steeds beter gaan!
En dat hij iets te diep loopt is later wel op te lossen!! Ga zo door