Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
milo schreef:dit meisje rijdt hem er meer bij, maar de achterhand is ver te zoeken.
daar moet aan gewerkt worden. want hij kan van voren wel 'nagevelijk' lopen, maar dat is allemaal schijn als hij zijn achterhand niet gebruikt.
veel overgangen, voltes, tempowisselingen -draf-stap-galop-halthouden-draf-etc.
maar zoals ik al zei: ik vnd het een leukerd, ik wil foto's zien over een half jaartje, met een dikke speknek en lekkere billen haha
_Kiki_ schreef:Vind het wel meevallen hoe hij bij Rachel op de voorhand valt..
Sily schreef:
Het is een leuk dier, wat zeker nog niet genoeg van achteren komt en nog veel moet leren, dat is logisch, verdiep je dan daar in, een beetje spieren en vlees erop en het komt helemaal goed, als je tenminste openstaat voor tips en adviezen zonder daar gelijk andere mensen bij te halen.
Sily schreef:Ik vind dat je je mening gewoon moet kunnen geven, maar zoals gezegt weet je idd niet hoe het paard buiten de momentopnames liep, laat mijn vriend fotograveren en je krijgt een heleboel lelijke foto's omdat hij van crossen houdt (hoofd in de lucht en gaan met die banaan, paard valt op de voorhand maar dat ziet hij niet, hij ziet snelheid, geweldig toch?)
elmiran schreef:Sily schreef:Ik vind dat je je mening gewoon moet kunnen geven, maar zoals gezegt weet je idd niet hoe het paard buiten de momentopnames liep, laat mijn vriend fotograveren en je krijgt een heleboel lelijke foto's omdat hij van crossen houdt (hoofd in de lucht en gaan met die banaan, paard valt op de voorhand maar dat ziet hij niet, hij ziet snelheid, geweldig toch?)
Ik heb toch echt achter elkaar foto's geschoten![]()
waren een heleboel maar de beste heb ik bewaard.