Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SOET schreef:Een geweldig shetlandertje zeg. Heeft ook een erg leuke uitstraling. WEes daar maar zuinig op. Maar laat toch even het zadel nakijken als die wel past, En koop dan evt een nieuwe.
Ook wil ik even zeuren. (sorry, maar ik vind toch dat het even gezegt moet worden) Je laat je zusje (beginneling) eerst en vooral rijden op een shetlander die niet zomaar iedereen op z'n rug krijgt. (ik bedoel dus het is geen manege pony toch?) dus die hebben meestal al wat meer kuuren. Daarnaast begint ze met rijden zonder de longe?? En wat al Bekky er van door gaat? Denk daar maar eens over na!! Desnoods reed ze maar niet, OF met een nate cap. Maar zo.. Néé! En dan nog springen?? Echt dom hoor! (sorry) Al doet ze het voor de eerste x erg goed. Zorg dan maar dat jullie nog allemaal van deze pony kunnen genieten. En zorg aub dat ze eerst de BASIS van de dressuur onder de knie heeft voor ze gaat springen. (Persoonlijk vind ik dat het beter is; om de basis aan te leren door iemand die ervaren is. Maar dat is eigen keus.) Althans als het de bedoeling is om verder te gaan.. Ik vind je nicht en je zus er alletwee wel nog goed op passen hoor. Veel succes nog. En verpruts Bekky dus niet door het zadel, verkeerde rijdstijl,... Zorg ook dat je een max. Gewicht en lengte in je hoofd houd. Dat je toch weet wanneer deze meiden moeten stoppen.
@ Lauss; Waarom niet?
annepaardoes schreef:Mijn grootste vraag:
Waarom plaats je nu foto's terwijl je zooveel commentaar hebt van ja dit is niet goed/ dat ben ik vergeten enz. Waarom plaats je dan geen foto's wanneer je je spullen wel in orde hebt?! (staat trouwens ook in de bokt regels, lees maar na als je mij niet geloofd)
Lauss schreef:ik vind dit helemaal geen rijpony
Hoe groot is ze?
LynnGiirl schreef:Lauss schreef:ik vind dit helemaal geen rijpony
Hoe groot is ze?
Ze is 83 cm .
Waarom zou je er dan niet op kunnen rijden als ik vragen mag ?
yousra schreef:Leuke shetlander, maar hoe oud is hij/zij?
Hij/zij ziet er best jong uit.