Roelke_ schreef:Leuke foto's! Hij lijkt alleen af en toe nog wat op de voorhand te vallen.
Succes in het L2!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Roelke_ schreef:Leuke foto's! Hij lijkt alleen af en toe nog wat op de voorhand te vallen.
Succes in het L2!
radio538fan schreef:Roelke_ schreef:Leuke foto's! Hij lijkt alleen af en toe nog wat op de voorhand te vallen.
Succes in het L2!
bedankt
daar waren we idd op aan het oefenen en het is al een heel erg groot stuk minder geworden
veel de achterhand eronder en veel overgangen maken
dat helpt
haha, bedankt voor je leuke reactie
want in draf gaat bij een paard zijn rechtervoorbeen en linkerachterbeen gelijk.. of linkervoorbeen en rechtenachterbeen
kus evelien
Hij is wel ietwat tegen de hand lijkt het. succes met je wedstrijden! 
VivaLaVida schreef:leuke haf! en leuk he als je elke keer eerste word en de paarden eruit rijdtHij is wel ietwat tegen de hand lijkt het. succes met je wedstrijden!
rivanalover schreef:Leuke foto'sziet er netjes uit..

nouks schreef:Hmm, die zogenaamde galopfoto is gewoon een draf...?![]()
Stravero schreef:[***] schreef:Hmm, die zogenaamde galopfoto is gewoon een draf...?![]()
toch niet
en bij draf is het links en rechts en rechts en links
Stravero schreef:Wel waarwant in draf gaat bij een paard zijn rechtervoorbeen en linkerachterbeen gelijk.. of linkervoorbeen en rechtenachterbeen
kus evelien
bedankt voor de reacties
Needje schreef:Galop-foto is echt overduidelijk een draf-foto!
Daar kan ik ook niks anders van maken als draf
Stravero schreef:Winddancer schreef:Ziet er wel leuk uit, maar waarom heb jij de teugels zo raar vast of zie ik dat verkeerd?
ik heb de teugels niet door mijn pink en ringvinger heen bedoel je? dat moet ik van mijn leraar.. want ALS ik ooit nog Z ga rijden dan ben ik iedere keer die teugel kwijt om mijn hand heen.. en die andere teugel heb ik al een keer mee gereden dat ie om m'n ringvinger zitdat zit er al wel in
en anders gaan ook m'n vingers snel openstaan
![]()
![]()
bedankt

carrie79 schreef:Needje schreef:Galop-foto is echt overduidelijk een draf-foto!
Amen