commentaar (advies) is gegeven, wel wil ook even vermelden dat ik het ook echt een plaatje van een pony vind, hoop dat je regelmatig eens een foto op bokt zet, het is echt een knapperd!
En ik ook ik sluit me aan bij alle reacties! Die laatste foto is echt ontzettend mooi! Ik denk dat veel mensen jaloers zijn dat je al zo rijdt met een paardje wat 4,5 maand OHZ is. Ziet er heel netjes en ontspannen uit! Ga zo door zou ik zeggen! haha Groetjes!!!
Lekkerding zeg!! Erg jammer dat zn benen en hoofd niet geschoren zijn.. maar oke heeft zo zn redenen waarschijnlijk Probeer nog wat rechter op te zitten, dat maakt het totaalbeeld nog leuker!
Is het bij Charly noodzakelijk om hem met sporen te rijden? Dit bedoel ik niet negatief hoor. Begrijp met niet verkeerd.
Op het moment wel ja. Charly heeft een hele tijd gestaakt ( week of 6...) dus wanneer ik ze niet om heb, merkt hij dat meteen, en wordt hij lui voor mn been. En ik rijd Charly niet veel hoor...meestal niet meer dan 2 en soms 3x per week. En niet langer dan 20-30 min..
Dat is waar ook. Je hebt het wel eens vermeld. Fijn dat je rustig met hem opbouwt. Ze zijn nog zo jong vandaar mijn opmerking.
Wat een prachtig paardje! Ik vind het een heel prettig beeld geven Je zit af en toe iets te veel naar voren Dus schouders naar achteren, ga lekker trots zitten op dat prachtige paard! Verder vind ik het er erg netjes uitzien
Maar 4.5 maand onder het zadel? Zo wat loopt dat beestje mooi! Volgens mij kom je hiermee ver in de top! Je moet echt blij wezen met zo'n mooie pony! Wees er maar trots op!