LynnGiirl schreef:monsera schreef:Hoe is je les gegaan en heb je nog wat aan mijn tips gehad heb je nog iets geprobeert.
Ik las ook dat je soms een tijd niet rijd.Verwacht dan ook niet te veel van je paard.En longeer je je paard wel eens?
Longeren kan me paard niet .! Hij wordt dan helemaal panisch en stormt op je af enzo .
Zelf me instructrice heeft het geprobeert ook niet gelukt. Les ging niet door,, ze kwamen even later zeggen dat der al iemand anders om die tijd reed dus dat we pas ergens in januarie weer kunnen .
, Jaa je hebt wel gelijk dat ik dan niet teveel moet verwachten ! .
Maar soms wordt die wel weer een tijd gereden elke dag (behalve zondag). Omdat het juist zo slecht gaat, alleen zien we nog geen verbetering . Het is ook heel raar want ik heb hem nu 1 jaar. En vanaf ik hem ken was rechts zijn slechte hand. En sinds kort is dat links geworden! Nou dat vind ik ook wel raar. Maar ik weet wel zeker dat het weer beter gaat, over een tijdjee! .
Er zijn geen paarden die niet gelongeerd kunnen worden (tenzij ze een medisch probleem hebben o.i.d.) Er zijn ruiters die het niet kunnen. Er zijn ook paarden die niet genoeg getraind zijn (zien het paard bijv niet als leider of zijn bang voor mensen) die problemen opleveren met longeren.
! Hij wordt dan helemaal panisch en stormt op je af enzo .
,, ze kwamen even later zeggen dat der al iemand anders om die tijd reed dus dat we pas ergens in januarie weer kunnen .
! .
! .
,,
!
.Maar je moet toch eerst naar jezelf kijken anders kom je niet verder.Wij proberen alleen te helpen maar jij zit met een probleem en je pony dus ook.
!,