amyke schreef:Hey,
Bij welke ploef zit je?? Ben je tegen Buggenhout gewonnen of verloren??
Veel succes
Horseball team brembos, we hebben 1 keer verloren van buggenhout en 1 keer gewonnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amyke schreef:Hey,
Bij welke ploef zit je?? Ben je tegen Buggenhout gewonnen of verloren??
Veel succes
thx voor de foto

. Kan zijn dat ik het helemaal fout heb en dan mag je me gerust terechtwijzen, het is ook maar een vraag hé
En nogmaals niet aanvallend bedoeld.

(heeft Dino heel misschien toevallig bij ASD gestaan?)
.
.
Wirobelgje schreef:waar kan ik evt regels vindenop internet om horseball te spelen? lijkt me heel leuk om bij ons op stal eens te organiseren zodat we eens wat anders doen dan rondjes dressuren
sambagirl schreef:Stoere fjord!
Maar Horseball, ik kan er niets aan doen maar ik vind het er niet heel paardvriendelijk uitzien, je hangt aan alle kanten van je paard om de bal te kunnen pakken, het lijkt me als paard zijnde erg irritant om zo'n ruiter op je te hebben. (neem maar eens zelf een kind op je rug wat alle kanten op gaat hangen, bijzonder vermoeiend!) De paarden kijken ook niet zo heel gezellig op de foto's.

Wat draagt hij voor bescherming, zijn dat gewoon bandages? Ik zie het niet helemaal goed maar ben wel benieuwd 
Mistralle schreef:Woo, die 2e foto... Hoezo lenig?
Leuke fjord hoorWat draagt hij voor bescherming, zijn dat gewoon bandages? Ik zie het niet helemaal goed maar ben wel benieuwd
Groetjes!
hihihhi echt leuke fotos:)