Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heel veel succes nog met deze schoonheid
Bombarie schreef:Heeeeey daar heb je de matterhorn weer!! Ik heb ook een paard van Matterhorn, hij lijkt precíes, dat heb ik al eens verteld. Mijn paard is nu vier jaar, echt leuk om te zien, zo kan ik ook een beeld krijgen van hoe die van mij zich zal gaan ontwikkelen, ze hebben namelijk exact dezelfde bouw, kleur en aftekeningen, alleen die van mij is nog ietsjes ieler natuurlijk! Hij lijkt flink aan de maat wat is zijn schofthoogte nu? die van mij is nu al 1.76! Als je een keertje matterhorn-talk wil dan pb je me maar! Ziet er echt super uit, je hebt een nette houding en je paard loopt lekker door, mooi opgericht ook al, zeker veel vooruitgang te zie in vergelijking tot je vorige topics! Groetjes!
parouscha schreef:Wat een onwijs mooi Matterhorn zeg!
Mag je echt trots op zijn
terorita schreef:tips zijn d'r al genoeg gegeven
lekker diertje heb je onder je kont
en ik zie daar dat je met mijn felbegeerde eurostar dekje rijdt
heel hoog kwijl gehalte
itisi73 schreef:Bombarie schreef:Heeeeey daar heb je de matterhorn weer!! Ik heb ook een paard van Matterhorn, hij lijkt precíes, dat heb ik al eens verteld. Mijn paard is nu vier jaar, echt leuk om te zien, zo kan ik ook een beeld krijgen van hoe die van mij zich zal gaan ontwikkelen, ze hebben namelijk exact dezelfde bouw, kleur en aftekeningen, alleen die van mij is nog ietsjes ieler natuurlijk! Hij lijkt flink aan de maat wat is zijn schofthoogte nu? die van mij is nu al 1.76! Als je een keertje matterhorn-talk wil dan pb je me maar! Ziet er echt super uit, je hebt een nette houding en je paard loopt lekker door, mooi opgericht ook al, zeker veel vooruitgang te zie in vergelijking tot je vorige topics! Groetjes!
Dank je, leuk om te horen, want zoveel topics heb ik van hem niet. Van alle Matterhorns op Bokt lijken die van ons echt sprekend op elkaar. Hij is nu ook ongeveer 1.75 en voor mij echt genoeg.
Had nog even willen spieken naar je foto's in je profiel maar die zijn er helaas niet meer.
Volgende keer!!!
nikki160287 schreef:Echt supermooi paard, helemaal mijn type!!! Haha! Wat heb je trouwens een mooi hoofdstel, mag ik vragen welke het is?
Veel plezier nog met je kanjer (als ik zelf niet me eigen knapperd op stal had staan zou ik jaloers zijn! haha)