Joleen op de Mondriaan van Sjuimpje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 15:54

ja ze geeft gewoon haar mening als dat niet mag moet je niet een toppic beginnen?!

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:01

obsession schreef:
Ja dat kan je best denken na 2 weken lid zijn van bokt denk je ook niet?

wat heeft dat er nou weer mee te maken ? omdat zij pas 2 weken lid is zou ze geen mening mogen geven?

Ik denk dat Joleen er goed aan doet om Once te verkopen. Als het niet klikt, klikt het niet en dan kun je voor je paard het beste een nieuwe eigenaar zoeken dan met tegenzin verder te gaan Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:02

Als jullie nou eens ophouden met gezeik!!
Want ik weet uit eigen ervaring dat het totaal niet leuk is als je zulk commentaar krijgt wanneer je je paard wil verkopen, na daar goed over na gedacht te hebben. Denken jullie dat t een pretje voro Joleen is? Dat ze het leuk vind om Once te verkopen en weer een ander te kopen?
Dat is het anders niet hoor!
Joleen is juist hartstikke eerlijk tegen Once, als het niet klikt, dan klikt het niet, en dan moet je niet met het zelfde paard verder gaan, want het klikt niet en waarschijnlijk gaat het ook nooit meer 'klikken' om het zo maar even te zeggen.
Het is moeilijk om het juiste paard te vinden, maar mensen die daar echt naar opzoek gaan (zoals Joleen) daar heb ik veel bewondering voor!!

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:42

obsession schreef:

Je zit er inderdaad naast.

en hier zit jij naast

ik ben namelijk al heel lang lid van bokt. zo'n jaar terug ongeveer was ik hier ook lid, toen heette ik CC-LOVER
daar kon ik op de een of andere vage manier niet meer bij komen Verward en toen heb ik een hele tijd gewoon al deze topics gelezen en nu sinds 2 weken heb ik een nieuwe naam, om dat het gewoon veel leuker is om reacties te geven in plaats van alleen maar lezen.

maar het was gewoon even hoe ik erover dacht
zal het nooit weer doen

hoop dat het zo weer een beetje opgelost is

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:49

Ja hoor,
wat mij betreft is zo alles opgelost!

Mocht er nog wel wat zijn kan je dat via pb doen.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:49

Ziet er super uit, ook leuke combi met Joleen!!
Echt een Kwijl paard!!!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 22:04

Kwijl wat een geweldig mooi paardje zeg Kwijl

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 15:43

Iedereen mag debken wat ie wil, maar ik weet wat ik doe en heb er ook goed over na gedacht. Dat vind ik wel erg belangrijk.
Verder bedankt voor de leuke reacties! Party!!

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 17:34

Een beetje een late reactie maar je hebt gelijk hoor. Joleen denkt heus wel goedn na, maar ja het was al opgelost toch? Pling

Veel plezier met je nieuwe beest als het doorgaat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 20:16

ik hoop dat je (als je hem koopt) er heel veel plezier aan beleefd!!
dat is volgens mij de bedoeling!!! ik weet hoe het is als het niet optimaal klikt met je paard en als andere zich ermee gaan bemoeien. dus niet verder knokken met once. daar word jij niet beter van en once ook niet. en van ieder paard heb je toch weer iets geleerd??

groetjes [naam]

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 20:53

madelien"]
[quote="obsession"][quote="Chrissie schreef:
nou ja, jullie zullen het zelf wel het beste weten
dit is gewoon wat ik denk zo achter mijn computer weg
ik las alleen dat het niet klikt, verder uitleg was er niet, of heb ik in ieder geval niet gezien, en toen dacht ik dat het misschien beter bij jou past om een beter doorgereden paard te krijgen, die niet zo wisselvallig is als een jong beest

maar ik zal er wel helemaal naast zitten

Je zit er inderdaad naast.
[/quote]

nou ja waar slaat dit nou op? ze mag toch zeggen wat ze denkt. en dat van 2 weken slaat ook nergens op. misschien kwam ze hier wel eerder en was ze gewoon nog niet lid maar las ze wel gewoon de topics. ik ben ook al een jaar lid ofzo maar ik antwoord gewoon niet zo vaak. en dat met joleen ik weet dat ze er goed over nagedacht heeft (ik bedoel zo een beslissing neem je niet gewoon van de ene op de andere dag) maar dat met die vonk. dat kan toch groeien? of wil ze paarden blijven kopen en verkopen tot ze hret zat is. nogmaal ik wil niemand aanvallen maar gewoon mn mening geven.
[/quote]

Vind ik ook! Verder vind ik dat Joleen helemaal zelf moet weten wat ze doet. Als zij denkt dat het niet klikt tussen haar en Once, zal ze wel gelijk hebben, en dan is het voor beide partijen beter dat ze een ander maatje zoeken.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:10

Ik vind jullie nog steeds een hele leuke combi hoor Joleen... maar hoe heet ie eigenlijk? (of lees ik er gewoon overheen... *zucht...ben blonT*)

En Joleen, ik vind het echt goed van je dat je zelf inziet dat het niet gaat met Once. Het zal vast en zeker moeilijk voor je zijn, dus dit is vast een goede beslissing! Knipoog

Het is precies wat iedereen zegt, als het niet klikt, dan klikt het gewoon niet en gaat het vaak ook niet meer klikken. Ik hoop voor je dat je nu wel een paard vind dat heel goed bij je past en waar je de rest van je leven mee kunt leven Lachen

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:16

Ten eerste wat een kanjer!

Maar ik bedoel dit niet verkeerd, ik ben alleen benieuwd naar je antwoord. Als dit de 7e keer is onder het zadel, en dan al galop en draven en ook nog springen, gaat dat niet allemaal iets te snel?

Iniedergeval een heel leuk paardje

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 21:58

Tinne schreef:
maar hoe heet ie eigenlijk? (of lees ik er gewoon overheen... *zucht...ben blonT*)

Heeel blond Sanne Knipoog Het paard heet Simba, maar wordt de Mondriaan genoemd omdat ze dat een stomme naam vonden geloof ik Schijnheilig

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 22:36

XoNo"]
[quote="Tinne schreef:
maar hoe heet ie eigenlijk? (of lees ik er gewoon overheen... *zucht...ben blonT*)

Heeel blond Sanne Knipoog Het paard heet Simba, maar wordt de Mondriaan genoemd omdat ze dat een stomme naam vonden geloof ik Schijnheilig
[/quote]

Oh Haha! *zucht* ik ben soms echt gewoon lomp EN BlonT Haha!