Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RoughRebel schreef:Hey joh Jet, ga je over op bitloos? Wat ziet dat er supervriendelijk uit! Nou, dat kom ik zaterdag dan maar eens even in het echie aanschouwen dan!
Maethoriel schreef:Hé, jou CRB heeft dezelfde kleur als die van mij.
Goede keuze
Hij loopt er heerlijk ontspannen bij, weet niet hoe hij liep mét bit, maar dit ziet er al super uit!
Ik vind het ook veel prettiger rijden, bitloos, Sun is veel meer ontspannen en stoppen & sturen gaat nét zo makkelijk, zelfs buiten
Als een paard er écht vandoor wilt gaan, houdt je hem ook met een bit niet tegen
Als je op een natuurlijkere manier wilt gaan rijden, zou ik zeker eens een boomloos testzadel nemen.
De eerste keer is het even wennen, maar daarna weet je niet wat je meemaakt: dan pas merk je hoe een gewoon zadel eigenlijk het directe contact met de paardenrug verbreekt. Ineens voel je je paard écht lopen onder je, ik vond het echt super rijden in ieder geval
Maethoriel schreef:Als je dit met het bit al ervaarde, denk ik dat je boomloos helemaal geweldig vind!
Ik had er ook nog nooit van gehoord, al dat "natural-gedoe", zoals ik het toen afdeed.
Maar dankzij Sun heb ik er kennis mee gemaakt, en het voelt écht zoveel beter om op deze manier je paard te benaderen en met hem om te gaan
Ik denk trouwens dat Rowygo een hoop kleuren hebben kan, Lovelance heeft een hoop gave kleuren vind ik!
Heb voor Sun voor deze gekozen omdat deze het dichtst bij zijn eigen kleur in de buurt komt.
Geen felle kleurtjes voor Sun, hij is al opvallend genoeg met al dit stipjes
Sun CRB