Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Remember schreef:Tuurlijk mag je muggenziften! Het zijn GPG beugels, die kun je een kwartslag draaien zodat je beugelriem recht blijft hangen. Probleem heeft dus niet met mijn beugels te maken maar puur met mijn spastische voetjes
! Moet ook zeggen dat het nu op deze foto's meer is dan anders lijkt het wel
.
PolosportJ schreef:Remember schreef:Tuurlijk mag je muggenziften! Het zijn GPG beugels, die kun je een kwartslag draaien zodat je beugelriem recht blijft hangen. Probleem heeft dus niet met mijn beugels te maken maar puur met mijn spastische voetjes
! Moet ook zeggen dat het nu op deze foto's meer is dan anders lijkt het wel
.
hehe, ik heb ook spastische voetjes hoorik doe de beugelriemen altijd onder het zadel dan heb ik minder vrijheid om ze naar buiten te steken
QuickSilver schreef:Ziet er goed uit, en complimenten voor de fotograaf!!
LovingTweety schreef:Leuke foto's Mir! Ziet er natuurlijk weer erg gaaf uit, en lekker arrogant kijken natuurlijkMaarre, wat zag jij voor interessants lopen dan?
karijn schreef:Jammer dat je geen winstpunten hebt gehaald. Het is inderdaad een kijkerige bak voor veel paarden, ik heb ze daar wel eens zien staken, zeker als de zon van die vlekken op de bodem geeft.
Hopelijk heb je meer succes met je kur!
Remember schreef:Ik ga 'm zo oefenen, we hebben een binnenbak gehuurd en grote stereo mee (hier in de buurt helaas weinig accomodaties met geluidsinstallaties, ja, eentje, maar die heeft een 20x40 baan)... Muziek goed hard, ze moet er maar aan wennen
Sorriso schreef:Het is ook echt een prachtdier he... Trouwens al een stuk donkerder dan de vorige keer (kan ook komen door t weer)