Normaal ga ik altijd mee, gister kon ik niet.
Een vriendin van mij moest op Tamar rijden, ze vond het een hele leuke pony.
Jullie hebben nu gewonnen geloof ik, maar de volgende keer winnen wij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naugthytjhu schreef:@KsVrPy:
Hahahaha,ze vindt hem afschuwelijk!! En vooral omdattie met strepen is! Ze haat strepen..De kleuren zat ik op te dringen aan mn moeder,omdat dat de deken is van mn setje.En blij dat andere hem ook leuk vinden
.Moet eerlijk zeggen,vindt de deken wel minder leuk dan ik dacht toendie in de verpakking zat
.Maargoed..@milou123:
Voor vond ik het zo opgepropt en achter leek het allemaal wat meer uit elkaar.Ja klinkt dom enzo..Weet ook niet hoe ik het goed moet uitleggen
..Achter vond ik wel eens grappig om te doen .En bedankt
.
Maaaike schreef:De manege waar ik rijd kwam bij jullie rijden gister
Normaal ga ik altijd mee, gister kon ik niet.
Een vriendin van mij moest op Tamar rijden, ze vond het een hele leuke pony.
Jullie hebben nu gewonnen geloof ik, maar de volgende keer winnen wij
KsVrPy schreef:naugthytjhu schreef:@KsVrPy:
Hahahaha,ze vindt hem afschuwelijk!! En vooral omdattie met strepen is! Ze haat strepen..De kleuren zat ik op te dringen aan mn moeder,omdat dat de deken is van mn setje.En blij dat andere hem ook leuk vinden
.Moet eerlijk zeggen,vindt de deken wel minder leuk dan ik dacht toendie in de verpakking zat
.Maargoed..@milou123:
Voor vond ik het zo opgepropt en achter leek het allemaal wat meer uit elkaar.Ja klinkt dom enzo..Weet ook niet hoe ik het goed moet uitleggen
..Achter vond ik wel eens grappig om te doen .En bedankt
.
strepen zijn toch in?? of geld dat bij paarden niet?haha, in de verpakking zien dekens er altijd zo mooi uit he?
Waar heb je die gekocht?? staat patty ook wel leuk denk ik
![]()
Maaaike schreef:Saskia moest idd op Tamar. Ik was er deze keer niet bij helaas. Ik kon niet. Normaal ga ik altijd mee.
Volgende keer als jullie bij ons komen, zal ik er wel zijn waarschijnlijk. Ik rij zelf ook niet mee (ben 19, mag niet meer meerijden) maar ik help altijd
.
KsVrPy schreef:@naugthytjhu
hahaIk blijf hem gaaf vinden
Ik zal mn moeder is een keer aansporen
maja voor sinterklaas (jah dat vieren wij nog
) krijg ik al een singel en een pad voor mn westernzadel
Jukebox schreef:leuk die blauwe kleur, en dat deken is enorm gaaf! Ik hoop dat je er plezier van hebt
naugthytjhu schreef:KsVrPy schreef:@naugthytjhu
hahaIk blijf hem gaaf vinden
Ik zal mn moeder is een keer aansporen
maja voor sinterklaas (jah dat vieren wij nog
) krijg ik al een singel en een pad voor mn westernzadel
Hahaha,ik ben slim..Wij doen er niet meer aan,dus ik ga spullen kopen voor Tamar die ik wil en verdeel ik onder mn zusje,moeder en mezelf! En mn pa en broertje geef ik wat anders haha.
Jukebox schreef:leuk die blauwe kleur, en dat deken is enorm gaaf! Ik hoop dat je er plezier van hebt
Dankje.Vindt hem idd ook erg leuk,denk dat ik ook zo'n kleurtje ga kopen.En heb nu een andere deken om hahaha.Bedankt
.