Tamar @ work in Anky Aquablauw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaike

Re: Tamar @ work in Anky Aquablauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:06

De manege waar ik rijd kwam bij jullie rijden gister Tong uitsteken
Normaal ga ik altijd mee, gister kon ik niet.
Een vriendin van mij moest op Tamar rijden, ze vond het een hele leuke pony.
Jullie hebben nu gewonnen geloof ik, maar de volgende keer winnen wij Knipoog

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:10

naugthytjhu schreef:
@KsVrPy:

Hahahaha,ze vindt hem afschuwelijk!! En vooral omdattie met strepen is Tong uitsteken! Ze haat strepen..De kleuren zat ik op te dringen aan mn moeder,omdat dat de deken is van mn setje.En blij dat andere hem ook leuk vinden Knipoog.Moet eerlijk zeggen,vindt de deken wel minder leuk dan ik dacht toendie in de verpakking zat Tong uitsteken.Maargoed..@milou123:

Voor vond ik het zo opgepropt en achter leek het allemaal wat meer uit elkaar Tong uitsteken.Ja klinkt dom enzo..Weet ook niet hoe ik het goed moet uitleggen Tong uitsteken..Achter vond ik wel eens grappig om te doen .En bedankt Lachen.

strepen zijn toch in?? of geld dat bij paarden niet? Tong uitsteken haha, in de verpakking zien dekens er altijd zo mooi uit he? Tong uitsteken Waar heb je die gekocht?? staat patty ook wel leuk denk ik Knipoog Haha!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 12:29

Maaaike schreef:
De manege waar ik rijd kwam bij jullie rijden gister Tong uitsteken
Normaal ga ik altijd mee, gister kon ik niet.
Een vriendin van mij moest op Tamar rijden, ze vond het een hele leuke pony.
Jullie hebben nu gewonnen geloof ik, maar de volgende keer winnen wij Knipoog

Ja wij,en klopt.Saskia.Wie was jij dan ?? En op wie moest je dan ?? En ja,Tam is ook een leuek pony Knipoog whaha

KsVrPy schreef:
naugthytjhu schreef:
@KsVrPy:

Hahahaha,ze vindt hem afschuwelijk!! En vooral omdattie met strepen is Tong uitsteken! Ze haat strepen..De kleuren zat ik op te dringen aan mn moeder,omdat dat de deken is van mn setje.En blij dat andere hem ook leuk vinden Knipoog.Moet eerlijk zeggen,vindt de deken wel minder leuk dan ik dacht toendie in de verpakking zat Tong uitsteken.Maargoed..@milou123:

Voor vond ik het zo opgepropt en achter leek het allemaal wat meer uit elkaar Tong uitsteken.Ja klinkt dom enzo..Weet ook niet hoe ik het goed moet uitleggen Tong uitsteken..Achter vond ik wel eens grappig om te doen .En bedankt Lachen.

strepen zijn toch in?? of geld dat bij paarden niet? Tong uitsteken haha, in de verpakking zien dekens er altijd zo mooi uit he? Tong uitsteken Waar heb je die gekocht?? staat patty ook wel leuk denk ik Knipoog Haha!

Whaha zou best uknnen dat ze in zijn,maar me ma houd daar niet van Tong uitsteken.En ik heb hem bij Sta-rho gekocht in Rhoon (hier in rotterdam zeg maar..)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 12:30

Saskia moest idd op Tamar. Ik was er deze keer niet bij helaas. Ik kon niet. Normaal ga ik altijd mee.
Volgende keer als jullie bij ons komen, zal ik er wel zijn waarschijnlijk. Ik rij zelf ook niet mee (ben 19, mag niet meer meerijden Knipoog) maar ik help altijd Lachen.

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 12:31

Maaaike schreef:
Saskia moest idd op Tamar. Ik was er deze keer niet bij helaas. Ik kon niet. Normaal ga ik altijd mee.
Volgende keer als jullie bij ons komen, zal ik er wel zijn waarschijnlijk. Ik rij zelf ook niet mee (ben 19, mag niet meer meerijden Knipoog) maar ik help altijd Lachen.

Owja,mn vriendin (luwaniej1 op bokt) vond het discriminatie Tong uitsteken! Ze wilt zo graag meedoen!!!!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:12

@naugthytjhu
haha Haha! Ik blijf hem gaaf vinden Tong uitsteken Ik zal mn moeder is een keer aansporen Tong uitsteken maja voor sinterklaas (jah dat vieren wij nog Tong uitsteken ) krijg ik al een singel en een pad voor mn westernzadel Knipoog

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:34

leuk die blauwe kleur, en dat deken is enorm gaaf! Ik hoop dat je er plezier van hebt

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 20:19

KsVrPy schreef:
@naugthytjhu
haha Haha! Ik blijf hem gaaf vinden Tong uitsteken Ik zal mn moeder is een keer aansporen Tong uitsteken maja voor sinterklaas (jah dat vieren wij nog Tong uitsteken ) krijg ik al een singel en een pad voor mn westernzadel Knipoog

Hahaha,ik ben slim..Wij doen er niet meer aan,dus ik ga spullen kopen voor Tamar die ik wil en verdeel ik onder mn zusje,moeder en mezelf Tong uitsteken! En mn pa en broertje geef ik wat anders haha.

Jukebox schreef:
leuk die blauwe kleur, en dat deken is enorm gaaf! Ik hoop dat je er plezier van hebt

Dankje Lachen.Vindt hem idd ook erg leuk,denk dat ik ook zo'n kleurtje ga kopen.En heb nu een andere deken om hahaha.Bedankt Lachen.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:38

naugthytjhu schreef:
KsVrPy schreef:
@naugthytjhu

Hahaha,ik ben slim..Wij doen er niet meer aan,dus ik ga spullen kopen voor Tamar die ik wil en verdeel ik onder mn zusje,moeder en mezelf Tong uitsteken! En mn pa en broertje geef ik wat anders haha.

Jukebox schreef:

Dankje Lachen.Vindt hem idd ook erg leuk,denk dat ik ook zo'n kleurtje ga kopen.En heb nu een andere deken om hahaha.Bedankt Lachen.

haha jah dat kan je ook doen Tong uitsteken slim idee, moet ik ook maar is proberen Clown ik snap alleen al dat gezeik niet over dat boos kijken, je hebt toch ook chagarijnige mensen? Knipoog (jaja, ik ben ook slim Tong uitsteken ) naja, ik vind het een super te gek paard! Haha! (en deken, maar dat zal ik maar niet meer zeggen want dat weet je nu wel Tong uitsteken )