Ben ik weer!!
Ik merk dat mensen denken dat ik geen rekening met het paard houd.
1. ik stap altijd met stoel op, 2 ik probeer altijd te controleeren of mijn zadel idd niet sheef hangt, en dat heb ik idd geconstateerd dat het zadel mischien wel niet meer past, 3 ik ga al altijd naar voren als mijn paard galopeerd, en nee 4 ik galopeer bijna niet in de bak ivm overbelasting door de bochten heen,5, net zo als vandaag onder het rijden merk ik dat er een ijzer onderuit is gegaan, wat doe ik: ik stap af en longeer haar uit ipv van dat ik er zelf weer op ga zitten en door rij. Nee sorry ik let absoluut niet op mn paard
ff iets over het vet klotsen, let eens op de dikkere mensen als die rijden, dan merk je al gauw dat vet helemaal niet klotst!! vooral niet op het paard. Ik ben overgens ook bezig met lijnen, ik ga 3 keer in de week 1,5 uur naar de sportschool. en helaas het helpt nog niet echt, dan werkt zo'n topic als dit alleen maar nog meer tegen.
Dus mensen oordeel eerst over je zelf totdat je over een ander oordeelt!!
Nu wil ik graag alleen nog maar reacties over mijn rijstijl!! ik heb wel een filmpje waar ik aan het werk ben maar dat ik wel in stap, krijg hem ook nog niet geupload....