Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horseNL00 schreef:jaaaaaaaa ik ken jouw paard!! Zei toen al dat ik het een GEWELDIG beest vond!! Wij stonden naast jullie geparkeerd op de Brabantse kampioenschappen in Aarle-Rixtel
djennke schreef:monkie schreef:waar is dit, als ik vragen mag?
dit was in Hilvarenbeek, een concours vanuit de club in goirle
kadans16 schreef:Jaa! Daar is mijn knappe blondy! Hij ziet er goed uit kim, ben blij dat ie bij jou zo'n mooi plekje heeft gevonden. En heel veel succes met die knapperd van DVB
shron_silver schreef:Ik had gezien op sporthorses dat hij te koop staat, waarom doe je hem weg ( als ik vragen mag)
djennke schreef:shron_silver schreef:Ik had gezien op sporthorses dat hij te koop staat, waarom doe je hem weg ( als ik vragen mag)
Ik heb zoals classeygurl als zei Het paard Rodrigo DVB tot mijn beschikking gekregen om het te trainen onder beglijding van Coby van Baalen.. (waar ik kadans voorheen ook heb getraint) Ik reis iedere dag op en neer naar dressuurstal van baalen op dit moment. En heb het erg druk met mijn study dus vandaar dat kadans wat minder getraint kan worden.. Wij hebben besloten dat we hem om die rede willen verkopen als op stal willen laten stilstaan. Het is zonde van het paard om het niet of wijnig meer te trainen.
Het besluit staat nog wel in de kinderschoenen want hij loop op het moment als een zonnetje.. dus het zal veel moeite kosten om de stap te maken om hem daartwerkelijk weg te doen..