Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jildau schreef:Hee ik ken je!
Je stond met hem op het Fries Paarden Centrum of niet? En met Kayan en Disney?
Hele mooie foto's!
maar Kajan heb ik niet meer die is naar America verkocht maar Disney die heb ik nog steeds en die gaat ook niet weg
) Antoinette schreef:Alleen wat onwijs balen van die balk op de eerste foto. Kan Sannah die niet wegshoppen?
maar geen idee of dat Sannah dat kan, ze heeft wel meer verdwijntrucjes gedaan.
(als je dat goed krijgt in Photoshop en zelf een stuk been kan maken zou ik het erg knap vinden!
)Jura schreef:Prachtige foto's en inderdaad erg jammer van het hek op de eerste foto!(als je dat goed krijgt in Photoshop en zelf een stuk been kan maken zou ik het erg knap vinden!
)
Het paard straalt echt veel power uit, ziet er super uit.
, dan had ze foto's zonder hek gehad 
Kajanus schreef:Ja Sannah had even harder moeten rennen met haar camera, dan had ze foto's zonder hek gehad
Maar volgens mij is Sannah al een beetje overspannen van mijn tempo en al die paarden die ze op de foto moest zetten, en dan heeft ze nog maar net aan de helft gehad.. en die andere foto's moeten ook nog bewerkt en op Bokt gezet worden

Kajanus schreef:Maar volgens mij is Sannah al een beetje overspannen van mijn tempo en al die paarden die ze op de foto moest zetten, en dan heeft ze nog maar net aan de helft gehad.. en die andere foto's moeten ook nog bewerkt en op Bokt gezet worden
Sannah schreef:Kajanus schreef:Maar volgens mij is Sannah al een beetje overspannen van mijn tempo en al die paarden die ze op de foto moest zetten, en dan heeft ze nog maar net aan de helft gehad.. en die andere foto's moeten ook nog bewerkt en op Bokt gezet worden
Inderdaad, ik werd er gek van, heb zelfs een ritje op Spekkie afgeslagen
maar je mag zo weer komen hoor, maak er dan een wat langer weekend van, kunnen we ook nog even met elkaar praten zonder
voor je gezicht

Sannah schreef:Eerst moet Spectaculair (v. Flemmingh) van Kajanus zich altijd even loswerken in de wei voordat ie met zijn penny aan de gang gaat...hij vergeet alleen zijn vleugels![]()
Wat een leuke pennyfoto's![]()
En nu gewoon serieus aan het werk:
Sannah schreef:Eerst moet Spectaculair (v. Flemmingh) van Kajanus zich altijd even loswerken in de wei voordat ie met zijn penny aan de gang gaat...hij vergeet alleen zijn vleugels![]()

Kajanus schreef:Vond je 1 keer de foto's quoten niet genoeg