Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yousra schreef:@Randy01: Ik vind dat je niet uit foto's kunt oordelen, daarvoor moet je het paard in het echt zien of uitproberen!
Keesje schreef:Wat start je met dit paard?
Kel2004 schreef:Ik ga er vanuit, dat asl jullie zeggen dat dit dier zo ruim beweegt, dat dit ook zo is. Mijn ervaring is alleen (jaja ik heb nl ook zo een dier met 'potentie voor het echte werk') dat als de voorkant niet ontspannen is, deze potentie er nooit uit zal komen...
Randy01 schreef:yousra schreef:@Randy01: Ik vind dat je niet uit foto's kunt oordelen, daarvoor moet je het paard in het echt zien of uitproberen!
Uhmmm volgens mij zei ik dat ook in mijn posts???
Citaat:Ach joh... bij mij las jij er toch ook overheen...
Kaja schreef:Keesje schreef:Wat start je met dit paard?
Paard schijnt Z2 te starten en al hoger opgeleid te zijn...
Ik ben benieuwd wat de amazone start...
Mr_Mikey schreef:Haar zus start met het paard, en hij is van haar zus.
Mr_Mikey schreef:Haar zus start met het paard, en hij is van haar zus.
Zazoutje schreef:Stoer om in een ander topic even met zn allen afspreken om hier te gaan rellen.
Mooie foto's weer Stef! Promessa is echt leuk
Kaja schreef:Nou je ziet mij niet rellen hoor en de rest ook niet, dus volgens mij valt er niets te temmen...
Het is gewoon opbouwende kritiek... Dat mag toch?
Kaja schreef:Mr_Mikey schreef:Haar zus start met het paard, en hij is van haar zus.
En wat start de amazone, als ik vragen mag?
Ariebombarie schreef:leuk aansprekend dier overigens!
Mr_Mikey schreef:Kaja schreef:Nou je ziet mij niet rellen hoor en de rest ook niet, dus volgens mij valt er niets te temmen...
Het is gewoon opbouwende kritiek... Dat mag toch?
Heb het over een ander topic waarin jullie dit bespreken..
Kaja schreef:Ariebombarie schreef:leuk aansprekend dier overigens!
Ja hè?? Lijkt op een paard wat ik vorig jaar verkocht heb... echt twee druppels water...
Kaja schreef:
Dat maakt toch niets uit??