foto van mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:14

Ik vind het er werkelijk waar niet uitzien! Maargoed, zo denken misschien ook wel mensen over mij als ik een nieuwe broek aan heb Haha! Ik heb verder niet veel kennis van Goths, bij mijn weten kleden ze zich gewoon anders dan...sja...wat is normaal? Maargoed, ieder zijn meug toch?

Tuurlijk mag je zeggen wat je ervan vindt, ik vind ook dat men mijn mening moet respecteren net als dat ik moet respecteren dat zij er op die manier bij wilt lopen. Maar ga niet meteen smijten met 'niet goed in je hoofd' en dat soort kreten, dat vind ik ook weer overdreven.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 17:26

jeetje, gaan we elkaar weer afkraken omdat de een een gothic is?
laat haar, dat is gewoon haar manier van leven.
iedereen vind weleens dingen leuk die anderen totaal niet leuk vinden, maar omdaar nou iemand voor af te kraken??
dat vindi k nergens op slaan.

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 18:21

Beaumau schreef:
Tegenwoordig ben je meteen al "goth" als je zwarte kleren draagt........

Ben benieuwd of _Scarlet_ een echte gothic is, heb haar al een PB gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 20:08

nu wel Tong uitsteken en ik had hier al eerder gezegd dat ik geen goth ben...

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:31

_Scarlet_ schreef:

Ach, vind het niet echt mooi, maar ik ga echt niet zeggen dat je niet goed bij je hoofd bent hoor...
Ik vind dat gewoon lef hebben als je dat durft, beter dan de rest achterna lopen Haha!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:53

wat maakt het uit hoe je eruit ziet.
ik kom liever een goth tegen dan een nerd met snot uit z'n neus pukkels jampotbril en ga zo maar door.
iedereen zijn mening maar je moet niet te ver gaan met je mening.
mischien ziet dit meisje er niet uit volgens jullie(valt heel erg mee).
maar dan hoef je het niet op zo'n banketstaaf manier te brengen.
leuke foto hoor Lachen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:57

TongeR schreef:
wat maakt het uit hoe je eruit ziet.
ik kom liever een goth tegen dan een nerd met snot uit z'n neus pukkels jampotbril en ga zo maar door.
iedereen zijn mening maar je moet niet te ver gaan met je mening.
mischien ziet dit meisje er niet uit volgens jullie(valt heel erg mee).
maar dan hoef je het niet op zo'n banketstaaf manier te brengen.
leuke foto hoor Lachen

Nou das is dan ook het zelfde, dan wat ik heb gezegt, van die nerd, maar die kan er niets aan doen, maar dat vinden jullie natuurlijk niet erg Ik mag toch gewoon lelijk vinden. (niet dus)

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:09

puma schreef:
Geef mij dan eens 1 goede reden waarom je je voor je lol zo afgrijselijk in het openbaar vertoont en dan heb ik het niet alleen over zwarte kleding maar ook over die afschuwelijke make-up.

Het enige wat ik kan bedenken is het shockeren van andere mensen, maar als er andere argumenten zijn dan wil ik die graag horen! En kom nou niet aan met dat je het gewoon mooi vindt, want dan is er inderdaad ook een steekje bij jullie los.

JIJ vind het afschuwelijk, das JOUW mening en daar heeft zij en niemand anders iets mee te maken...

alsof iedereen jouw smaak heeft zeg?
maar ja wat verwacht je ook van iemand die zich naar een schoen noemt waar de hele wereld in loopt Tong uitsteken (om ff op jouw zielige manier te beginnen Tong uitsteken)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:11

Ik vind dat je dr leuk uitziet! Haha!
En niet alle gothic mensen zijn eng hoor, je hebt namenlijk overal enge/rare/vage mensen. Alleen omdat ze dr anders uitzien/andere levenswijze kunnen ze toch wel aardig zijn?

Ik ben zelf wel eens naar een gothic feestje geweest (de vriend van een vriendin van mij is gothic) en dat was reuze gezellig, Lekker ruige muziek daar houd ik wel van Cool . Ik had mezelf natuurlijk ook een beetje gothic gemaakt om niet te erg op te vallen, had zon mooie ketting en armbanden met pinnen omgekregen en lekker dramatische make-up. Pling

Maar goed volgens mij gaat dit topic niet over gothics maar over een meidje wat dr foto wil laten zien.... Lips are sealed Schijnheilig

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:16

ik vind zelf mensen die hun broekspijpen opstropen, van die slofjes dragen en goude hoepels in hun oren hebben en hun gezicht vol foundation en andere troep smeren er niet uit zien.
tis mijn smaak niet.

maar kzou niet eens durven zeggen dat er een steekje bij ze los zit.
zij vinden dat mooi, nou prima toch!

ik draag wat ik mooi vind, wat anderen er van vinden maakt me niet zoveel uit en wat anderen dragen ook niet Lachen
t gaat om de persoon die IN de kleding zit.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:53

*zucht*

Laaaaat iedereen nou eens... Ik heb er ook wel eens bijgelopen dat ik opmerkingen naar m'n hoofd kreeg van "Hallelujah!" Heb m'n haar in zo'n beetje alle kleuren van de regenboog gehad (onee...zwart en blauw zitten daar niet in he... groen toch ook niet??) Droeg de meest vreemde kleren (ja, zwart en donkere pruttel) en deed gewoon lekker gek (waar ik zin in had Tong uitsteken) Maar iedereen die me dan een beetje kende, respecteerde etc, LIET me gewoon.

En dat je liever een blokje omloopt als je zulke mensen tegenkomt... Guttegut, dan blijf je aan het lopen of niet? Ik loop toch ook geen eind om als ik van die meiden met hun strakke broeken, topjes, en alle prullaria daaromheen tegenkom??

En ik ken mensen die er nog wel veel extremer bijlopen hoor!! Haha! LOL ik zal trouwens eens kijken of ik mijn zwarte fototje in kan scannen Haha! kun je ook lachen!!

Liefs, Renée

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:56

ik doe ook mee Tong uitsteken

Afbeelding

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:00

Josti schreef:
ik doe ook mee Tong uitsteken

Afbeelding

Maar dat is een mooie foto!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:05

Felice schreef:

Maar dat is een mooie foto!

ow? Haha!

of was dat sarcasme Knipoog Boos!

Annabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:06

Nou, ik vind dat iedereen zich moet kleden hoe hij of zij zelf wil en waarin diegene zich het prettigst voelt! Ik heb zelf een vriendin en die kleedt zich ook zo, nou dat moet ze toch zelf weten, ik heb er in iedergeval geen problemen mee hoor! Ze is trouwens hardstikke aardig!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:31

Wat aardig zijn sommige mensen zeg. Als je het niet mooi vindt; FIJN! Maar ga dan niet banketstaaf opmerkingen maken Boos!

Ik vindt het apart en best leuk. Mooi kan ik niet zeggen, mooi vindt ik mijn eigen smaak in kleding, make up ect. Ik denk dat iedereen zijn eigen smaak mooi vindt. En als iemand dezelfde smaak heeft vindt je die ook mooi. Maar om te zeggen dat het lelijk is, simpelweg omdat het je smaak niet is, vindt ik overdreven en ver gezocht. En bovendien een erg zwak excuus Boos! En om er dan banketstaaf opmerkingen over te gaan maken.. Misselijk

Ik vindt het erg apart en zeker niet lelijk. Ik heb een soort bewondering voor die mensen omdat ze durven er zo bij te lopen, want je krijgt al snel vooroordelen door zoiets. Ik ken mensen die er zo bij lopen, en die zijn echt aardig, veel aardiger dan die tutholla's die alles lelijk vinden wat niet hun smaak is. Terwijl ik de kleding die hun vaak dragen wel leuk vindt.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:14

wat kunnen jullie zeuren man!
als iemand dit nou mooi vind .
dan laat je iedereen toch gewoon in zijn waarde!
ze gaan het toch niet veranderen voor jullie.
als dat jullie bedoeling is?
ik bedoel het ging om wat complimenten van een foto en alleen maar comentaar!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:13

Het zal wel door de muts komen en door de foto dat ik het niet zo mooi vind, maar die foto van Josti vind ik wel mooi.
Ik vind het niet zo afschuwelijk en lelijk als iemand er zo bij loopt. Het kan ook heel mooi zijn.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:17

[quote=]"nikkiemisty
Ik kan me wel voorstellen dat oudere mensen hier meer moeite mee hebben dan wie dan ook maja dan blijven ze maar binne Tong uitsteken[/quote]

Van zo'n uitspraak krijg ik meer rillingen over mijn rug dan van iemand die voor mijn part zijn hele gezicht zwart verft.

Ik draag ook veel zwart, heb ook (als ik make-up op heb) een zwart randje op mijn ogen, vind ook donkere lippenstift mooi. ben ik nu een gothic? Neuh.
Ik vind de foto van josti trouwens een mooie foto, vind die blik ook wel wat hebben (1 stap dichterbij en ik maak je af Haha!)
Ondanks dat ze er voor sommige misschien eng uit ziet, geloof ik nooit dat ze gevaarlijk ofzo is.
Het zijn ook mensen, met een andere levenstijl, so?????

Respect is weer ver te zoeken in dit topic, maar vooruit.

Ze doen er niemand kwaad mee met dat ze erbij willen lopen zoals hun willen, waar hun zich goed in voelen. Dus, who cares?????? LAAT ZE!
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 12-07-02 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:23

JEsus he, iedereen mag toch gewoon zijn zoals hij wil zijn? Vind het echt stom dat sommige scarlet gaat zitten afzeiken. Als zij dat nou gaaf vind moet ze dat toch zelf weten...
Diep triest gewoon...

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:32

ik heb veel gothic vrienden
en ookal loop ik er heel anders bij dan zij, ik kan het goed met ze vinden!
ok ik VIND het niet mooi
maar das mijn mening

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:33

Ik vind sommige gtohics super mooi hoor! echt! lang niet allemaal en soms vind ik het wel erg overdreven.. en scarlet ben jij GEEN goth? je lijkt er wel heel erg op Tong uitsteken of had je dat alleen voor de foto? ik vind het wel mooi hoor! en bij jou josti ook.. zolang het maar niet TE overdreven word..

jamylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:35

Pfff wat een gezeur allemaal weer! Voor het eerst ben ik het met Stef eens,Iedereen is gelukkig anders.En als je niks zinnigs te zeggen heb: shut up Lips are sealed ! Lees de regels even door,want sommige reacties komen kwetsend,en vooral erg laag over... Frusty Grow up! Je mag je eigen mening hebben,maar zeg het dan een beetje met tact.Is het nou zo ontzettend moeilijk om mekaar in zijn/haar waarde te laten Verward

Erg knap overigens (NOT) dat jullie aan haar uiterlijk kunnen zien of ze somber is of niet Frusty

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:13

niemand luisterd dus weereens Boos!

LAAT ELKAAR IN WAARDE!!!! zeik mekaar niet zo af enzo. sjonge, jonge.
nog een pagina vol met rare opmerkingen enzo en ik plaats een slotje!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:24

_Scarlet_ schreef:

Metallica is ook niet per definitie Gothic muziek, maar meer Hardrock.
Gothic is Genesis bijvoorbeeld, of Within Temptation. Juist, dat is hele andere muziek dan Metallica!
Zo zie je maar hoe je over één kammetje wordt geschoren als je in het zwart loopt...