Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pipo schreef:Maarre........iets minder voeren ?
Jura schreef:Wat een leuke paarden! Een vriendin van mij heeft ook een Jet Set die 6 jaar is en ze rijdt Z1 met hem. Ik vind dat ook zo'n ontzettend leuk dier:
die is heel zuinig op haar spul, niet dat pavo rijden slecht is..... maar Tyrza gaat voor een solide basis
om later een spectaculair paard te hebben 
er reed er 1-tje mee die best op deze leek maar dat was dan toeval, misschien dezelfde vader. (weet dus niet meer wie de vader was van dat paard
) Tsja wat zuinig zijn op je paarden betreft dat verschilt denk ik wel. Met de Pavo moeten ze inderdaad op zich veel kunnen en ze hebben op jonge leeftijd dus al best wat training achter de rug, maar het is afhankelijk van hoe die training is opgebouwd of het ook schadelijk is. Paarden die dag en nacht getraint worden op 4 of 5-jarige leeftijd om die pavo maar te kunnen lopen daar sta ik ook niet bepaald achter, maar een paard wat op die leeftijd zo'n 4 a 5 keer per week ff een half uurtje a 3 kwartier gereden wordt (afwisselende niet al te zware training), en dan naar de pavo daar vind ik niets mis mee. Voor de pavo moet het paard uiteindelijk van zichzelf al een berg aanleg hebben anders hoef je er niet naartoe te gaan. En de mensen die met paarden met minder aanleg keihard trainen om toch ALLES eruit te halen die stoten hun hoofd inderdaad een keertje.
kei gaaf snoopy_lover schreef:Wat een leuke beestjes!!! U2 vind ik een orginele paardennaam! Staat er op het sjabrak van Tiesto "Mr Ed"? Echt lachen!
Veel succes!

Tyrza schreef:Beide broers zijn rond de 1,70m. Amazone is rond de 1,65m
Dit is trouwens hun jongste zusje viewtopic.php?f=59&t=640213&hilit=