Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:Leuke foto's weer.... Geheel Schots en een stukje gesmokkeld dus das Iers maar goed niemand die dat merkt.....past wel bij Alfons denk ik!
Iedereen kan dat hoor, op duindigt staan, regel je gewoon via de organisatie van de Kievit. En zo ver is Wassenaar nou ook weer niet, je doet er een goed uur over met de trailer...
ElskedZ schreef:He Daf: waar heb jij kür op muziek, en wanneer ben wel een beetje nieuwsgierig...
Die laatste foto's mir zijn wel heel leuk?!?!
Tja volgens mij moet kieviet een heel leuk toernooi zijn, misschien als ik tijd heb en niet in mijn artikelen aankomende zomer verdiept zit, dat ik het ook ga overwegen, lijk me wel leuk?!?!
Maar al die dagen weet ik niet hoor, mijn paarden hebben nogal snel last van heimwee(ja niet lache, maar tis echt zo?!?!
)
Remember schreef:ElskedZ schreef:He Daf: waar heb jij kür op muziek, en wanneer ben wel een beetje nieuwsgierig...
Die laatste foto's mir zijn wel heel leuk?!?!
Tja volgens mij moet kieviet een heel leuk toernooi zijn, misschien als ik tijd heb en niet in mijn artikelen aankomende zomer verdiept zit, dat ik het ook ga overwegen, lijk me wel leuk?!?!
Maar al die dagen weet ik niet hoor, mijn paarden hebben nogal snel last van heimwee(ja niet lache, maar tis echt zo?!?!
)
Die foto's zijn idd leuk hè! Kreeg er net nog een berg van Shari, die zal ik ook eens even uit gaan zoeken![]()
Enne, de paarden last van heimwee! Steek je ze niet stiekem zelf aan
!