Shine kür op muziek Z1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Shine kür op muziek Z1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 22:56

Om lekker in de sfeer te blijven heb ik vanmiddag even een kur in elkaar gedraaid voor Alfons. Rij 23 sept op de club waar ik lesgeef een kur mee, lekker onderling ter afsluiting van het onderlinge seizoen. Mag wel verrot veel gaan oefenen, want Alfons heeft één keer met muziek gelopen. Toen zette iemand keihard Kabouter Plop aan en manlief was aan t rijden....die kreeg dus echt paniek want Alfons ging helemaal over de rooie!!!! Maar goed ik heb nog even.....

Kievit valt best mee en wij zetten ze altijd op Duindigt, dan tien minuten verderop....en slapen gezellig bij Vd Valk.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 23:01

Oe, leuk zeg! Wat voor muziek heb je?

En idd, als je in de buurt kan stallen is het wel weer te doen, maar dan moet je het eigenlijk meteen goed doen en meerdere dagen gaan Ja

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 23:17

Hier nog wat foto's die ik van Shari kreeg, Shari staat er zelf ook op met Nobles Knipoog Clown :

Afbeelding

Afbeelding

En vele handen maken licht werk Vork :

Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 09:30

Leuke foto's weer.... Geheel Schots en een stukje gesmokkeld dus das Iers maar goed niemand die dat merkt.....past wel bij Alfons denk ik!

Iedereen kan dat hoor, op duindigt staan, regel je gewoon via de organisatie van de Kievit. En zo ver is Wassenaar nou ook weer niet, je doet er een goed uur over met de trailer...

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 10:38

He Daf: waar heb jij kür op muziek, en wanneer ben wel een beetje nieuwsgierig...

Die laatste foto's mir zijn wel heel leuk?!?!

Tja volgens mij moet kieviet een heel leuk toernooi zijn, misschien als ik tijd heb en niet in mijn artikelen aankomende zomer verdiept zit, dat ik het ook ga overwegen, lijk me wel leuk?!?!
Maar al die dagen weet ik niet hoor, mijn paarden hebben nogal snel last van heimwee Bloos (ja niet lache, maar tis echt zo?!?! Bloos )

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 12:10

daffodil schreef:
Leuke foto's weer.... Geheel Schots en een stukje gesmokkeld dus das Iers maar goed niemand die dat merkt.....past wel bij Alfons denk ik!

Iedereen kan dat hoor, op duindigt staan, regel je gewoon via de organisatie van de Kievit. En zo ver is Wassenaar nou ook weer niet, je doet er een goed uur over met de trailer...

Klinkt als leuke muziek hoor, zal zeker passen bij Fons!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 13:47

ElskedZ schreef:
He Daf: waar heb jij kür op muziek, en wanneer ben wel een beetje nieuwsgierig...

Tja volgens mij moet kieviet een heel leuk toernooi zijn, misschien als ik tijd heb en niet in mijn artikelen aankomende zomer verdiept zit, dat ik het ook ga overwegen, lijk me wel leuk?!?!
Maar al die dagen weet ik niet hoor, mijn paarden hebben nogal snel last van heimwee Bloos (ja niet lache, maar tis echt zo?!?! Bloos )

Die foto's zijn idd leuk hè! Kreeg er net nog een berg van Shari, die zal ik ook eens even uit gaan zoeken Haha!

Enne, de paarden last van heimwee Clown ! Steek je ze niet stiekem zelf aan Vork !

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 18:19

Remember schreef:
ElskedZ schreef:

Die foto's zijn idd leuk hè! Kreeg er net nog een berg van Shari, die zal ik ook eens even uit gaan zoeken Haha!

Enne, de paarden last van heimwee Clown ! Steek je ze niet stiekem zelf aan Vork !

Nee echt niet.
Vind niet erg, en ze moeten zich maar aanpassen, maar tijdens concours niet eten, is denk niet zo'n top combi....
Mijn paarden worden erg onrustig, maar dat komt omdat ze meestal de drukte niet gewend zijn....
Tis echt waar, wilde het eerst ook niet geloven, ben echt niet kinderachtig hoor.....
Dat heb je met paarden die altijd thuis hebben gestaan Bloos

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 16:25

Hmm, dan ben ik wel benieuwd hoe Shine in zo'n situatie zou zijn, die eet zowiezo al 'slecht' en is ook nooit nachtjes weg geweest Haha!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:18

Per paard verschillend, Harm vindt het prima als hij maar een vriend (dus een bekend paard van stal) bij zich heeft, Alfons stoort zich (voor zover ik dat merk) echt nergens aan en het interesseert m geen moer waar hij staat als hij maar eten krijgt en aandacht!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 10:41

Alfons en z'n eten, een onafscheidelijk duo Vork