Ik had er trouwens ook nog nooit van gehoord.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marquez1 schreef:Wat leuk om dit eens op bokt te zien. Ik rijd namelijk zo nu en dan ook met een huifbed voor mensen met een handicap. Echt het is geweldig om die mensen te zien stralen.
Leuk om te zien wat voor systeem jullie hebben. Als ik het goed zie takelen jullie het bed er later op als de paarden eenmaal zijn ingespannen? Wij hebben een vast bed erop en boven het bed hebben we een tillift om de mensen op het bed te tillen. Zo kunnen we ook mensen ophalen en hoeven ze niet bij ons te komen.
Hebben jullie ook te maken met lichte schuurplekken van het bed op de konten van de paarden? Onze haflingers namelijk wel, de vacht is daar lichter. Hebben jullie daar een oplossing voor, het bed hoger hangen kan wel maar dan maakt de persoon die erop ligt minder contact met de paarden.

).
ik vind ook dat ze super werk doen
zeker zo door gaan!!! anne_kaszmir schreef:heej,
mijn oom doet dit ook al heel lang.. (vrijwillegerswerk) waar zitten jullie? zijn er volgens mij niet zo veel in nederland. heb er zelf ook een keer opgelegen ligt egt te lekker..
anne_kaszmir schreef:http://www.princen-group.com/huifbed/pony.html
dit is van mijn oom.. de paarden en zo dan niet de manege
zelfde idee..maar wel anders... love_gino schreef:hey dat is op de manege van de opa en oma van me vriend!!ik vind ook dat ze super werk doen
zeker zo door gaan!!!
mirkip schreef:Wow wat gaaf! Ik had het inderdaad nog nooit gezien!
Is het bed ook nog verstelbaar in verschillende standen?? (stap draf galop).
Mooi die muurschilderingen!
Naimz schreef:Geweldige foto's Marije, ben benieuwd hoe 't bij ons zal lopen als het eenmaal zover is
enne.. leuk dat je terug bent