ach zolang we blijven steunen komt ook dat foutje wel weer in orde!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotte_ schreef:patty!
wat kun je veel vooruitgang zien!
ziet er echt weer goed uit!
Citaat:dobbel; Dankje hoezo blokkeer ik het paard juist zo en zal het dan over de buitenschouder weg gaan lopen?
Citaat:pattypaard, Je blokeert je paard altijd wanneer je te veel binnenteugel gebruikt fijt dat jij denkt dat het nodig is zegt niet dat het goed is.
Citaat:Onthoud 1 ding de fout ligt voor 90 procent bij de ruiter.
Maar jij geeft meestal nike de schuld en ik denk dat dat niet fair is. en dat je de fout ook bij je zelf moet durfen zoeken.
Sorry maar was jij erbij? Nee, dus weet je ook niet of het enkel komt doordat ik haar er de kans toe gaf en hoe Nike deed. Foto's zeggen niet alles.Citaat:het lijkt alsof Nike hier moeilijk doet, en ik dacht ook dat dat paard moeilijk deed. Maar dit is enkel omdat je haar er de kans toe geeft door niet te begrenzen met je buitenteugel.
Citaat:Je kan boos worden om wat ik zeg, maar dat boeit me niet, Ik wordt boos dat mensen altijd eerst de paarden de schuld geven en niet eerst bij zich zelf gaan kijken.
Citaat:succes verder. het was goed bedoeld maar kritiek ook al is het opbouwend wordt niet echt gewadeerd blijkt. beetje jammer hoor.
Nee daarom ben ik daar al langer mee bezigCitaat:Ze wil het blijkbaar niet geloven dat zoiets simpel haar en haar pony veel kan helpen.
Word zeker wel gelezen! Waarvoor is anders die dankje dan?Citaat:maar goed dat wordt niet gelezen.
Zoals ik al vaak zat gezegd heb, ik ben er al langer mee bezig.Citaat:ik hoop dat ze het toch eens gaat proberen en zo niet dan is het ook goed.
dobbel schreef:Lijkt mij vrij duidelijk dat wanneer ik zeg dat je teveel binnenhand gebruikt de het binnenbeen blokkeert en daarom over de schouder wegloopt.
xx_Horsiex schreef:Patty kan heel goed rijden met een Mexicaanse neusriem, en dat kun je zien ook. Daarvij, ze mag zelf toch weten waar mee ze rijdt, zolang je er goed mee om kan gaan? Daarbij heeft ze daar niet commentaar om gevraagd maar om haar rij foto's. Dus hou eens op emt dat gezeiver over die neusriem, als het paard daar last van had zou je dat wel kunnen zien. Onze leraar vind het ook goed dat ze daar mee rijd.
Patty, ziet er heel goed uit, vind jullie echt een leuke combinatie!
dobbel schreef:Oke een laatste reactie.
Lijkt mij vrij duidelijk dat wanneer ik zeg dat je teveel binnenhand gebruikt de het binnenbeen blokkeert en daarom over de schouder wegloopt.
Verder heb ik je meerdere malen en niet alleen jij maar ook anderen horen zeggen dat nike heel moeilijk is en niet makkelijk te rijden is. en dat dit nodig is.
dat zie ik dus als de schuld bij de pony neer leggen.
verder de voorbeeld foto die je laat zien.
ik zou daar meer buitenbeen.(iets naar achteren) leggen buitenteugel niet naar voren doen en binnenhand niet naar achteren doen. gewoon netjes 2 teugels er aan houden. liever zelfs iets meer buitenteugel als binnenteugel.
en goed rond maken om je binnenbeen.
En ja ik weet dat dit niet iets is wat makkelijk is, klopt helemaal. vergt veel oeffen, en handig is wanneer iemand je tijdens het rijden er aan helpt herineren hand naar voren te doen. (binnenhand dan he)
Via internet is het vaak ook moeilijker uit te leggen. klopt helemaal.
En ik bedoel het goed. ik zeg niet dat je verkeerd bezig bent, ik bedoelde het enkel als tip. zodat het nog beter zou kunnen gaan. voor je zelf en de pony.
succes verder.
dobbel schreef:o mijn paarden zijn echt niet perfect, bij lange na niet en nee ik doe het ook niet perfect, maar ik vind het wel fijn als mensen eerlijk hun kritiek of tewel tips durven geven.
en de manier waarop jij nu tegen mij spreekt getuigt niet van respect sorry hoor maar als er iemand is die niet kan lezen dan ben jij het wel.
Ik blijf niet herhalen.
doe er mee wat je wilt zou ik zeggen, niet meer en niet minder.
En dan erbij heb ik het niet tegen jou maar tegen pattypaard en ik hoop dat ze begrijpt dat ik het niet verkeerd bedoel en dat ik haar nergens van beschuldig maar alleen maar reageer op wat ik lees. en het alleen goed bedoelde tips zijn.
wordt dat niet begrepen dan is dat jammer maar kan ik daar verder niets aan veranderen.
maar mekaar met respect blijven aanspreken lijkt me lochies en dat wordt hier niet echt gedaan xx_Horsiex
dus als jij niets inhoudelijks te melden hebt over het rijden, kan je beter je mond houden.