Stomme bokt, net een hele verhaal getypt, logt ie me uit
Hier weer in het kort.
Ik weet hoe het is om les te krijgen van iemand die GP (Nou ja, PSG dan) rijdt. En ook nog eens op zijn paard, dan weet hij hoe het moet voelen en eruit moet zien.
TS zit op een wildvreemd paard en krijg instructies, ook nog eens met S&T voor de eerste keer, het is stressiger dan je denkt hoor! Bokt houdt daar helaas niet zo veel rekening mee, maar ik heb wel eens in je schoenen gestaan.
Je wilt het goed doen, maar je kent het paard nog niet en moet daar best aan wennen voordat je echt een perfect ontspannen plaatje kunt krijgen, dat is toch logisch?
Bij mij liep het niet zo goed af, ik lag er ook een keer naast..
Ga zo lekker door, hoop dat je vaker les op dit paard kan krijgen. Daar kan je ontzettend veel van leren, dus opnemen he! Fijn dat Bokt tips geeft, maar vooral lekker naar je instructie luisteren, het is tenslotte zijn paard. Maar je hebt deglijk wel wat aan de tips van Bokt hoor! (Al hoeven we niet tig keer te lezen dat de stang te strak is, alsof ze het expres doet..een keer is echt genoeg

)
Zolang jij met een goed geveol op zit en er af stapt, en je instructie tevreden is, daar gaat het om. Blijkbaar vindt ie je goed genoeg om op zijn paard te zitten, met S&T. En als het echt niet gaat met S&T kun je altijd vragen of ie een keer een trens in wil hangen.
Veel plezier met deze ervaring!