1e × met Stang&Trens op GP-Paard!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Re: 1e × met Stang&Trens op GP-Paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:59

Anike schreef:
Leuk stef!!

Fijn hea.. als je een keer met S&T mag/kan rijden en je zet hier foto's neer, dat je altijd negatief commentaar krijgt.. naja.. dat is eenmaal bokt!
als jij maar fijn hebt gereden en er van hebt geleerd!!

Hoezo negatief? Iedereen geeft gewoon tips en zijn/haar mening, vind het totaal niet afkrakerig overkomen, gewoon behulpzaam! Natuurlijk doe je het de 1e keer niet perfect, daarom heb je hulp, tips en les nodig om het te leren Ja En het is zeker super om op zo'n ervaren paard les te krijgen Lachen

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:07

Ik bedoel, dat mensne meteen vragen waarom..!?! Ze geeft zelf aan dat het is om te leren, al rijd ze zelf geen Z..
uit ervaring zeg ik dat je meteen negatieve reacties krijgt, terwijl ze gewoon graag een keer iets nieuws wilt proberen, uit nieuwschierigheid maar ook voor haar ervaring als ze hoger op wilt komen.
niks banketstaaf mee bedoeld Lachen

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:26

Anike schreef:
Ik bedoel, dat mensne meteen vragen waarom..!?!

Belangstelling? Nieuwsgierig? Haha! Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat ze niet met s&t mag rijden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:30

*heel erg jaloers:P* Wil ik ook wel!!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:39

sunnymay schreef:
Je zegt zelf steeds dat je je teugels korter moet nemen, daar ben ik het niet mee eens. Paard loopt als steeds te diep (kin te veel naar borst). Dit is doordat hij te weinig van achter naar voren wordt gereden en jij zelf te weinig toe staat met je handen. Je kijkt te veel naar beneden. Ook al ben je 14, wees trots! Borst vooruit, rechtop zitten, handen toestaan en meer met de benen rijden. En zoals iedereen zegt... veel minder stang (maar dat wordt te afgezaagd om te zeggen).
Je kan veel van zo'n les en paard leren, dus op naar de volgende keer en al onze tips gebruiken. Ben dan heel benieuwd hoe die foto's zijn.... (laat je ze dan zien?)

OK dan! Ben ik het helemaal mee eens!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:59

Wat gaaf dat je een ervaren paard aan mocht voelen. Ik ben blij dat je niet op mijn paard zat, dan was je op een minder plezierige manier afgestapt vrees ik...

Er was begeleiding bij begrijp ik, maar ik zou vanaf het begin het stanggebuik vriendelijker willen zien. En dat vooral de eerste keer...

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:14

Super leuk gevoel moet dat geven, alleen zou ik de stangteugel er af gelaten hebben, nu hou je hem teveel op van de voorkant. Ook aan je houding moet je blijven werken! Voor de rest netjes!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:19

Heey!! Gaaf dat je op zo'n paard mag lessen.. Pling ! Maar ik ben toch ook wel heeeeel benieuwd naar foto's van jou en je crack (Vai toch?!) Cool .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:31

OJA IK OOK STEF DIE WIL IK ZIEN.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 19:18

jaa sorry ik rij hem nog niet Boos! in augustus ga ik er op... ben nu aant opbouwen met longeren Clown

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:30

Ow waarom? Was ie al zo lang niet meer onder de man geweest?

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:36

Pfff... Beginnen jullie weer te zeuren :S

Toen ik het zag, dacht mocht ik dat maar eens doen!
En ik ben jaloers op je!
En ik denk, en hier zal wel al het comentaar van bokt op me af komen,
dat de meeste mensen hierboven, deze kans ook hadden genomen en ook niet veel aan de stang en trens hadden gedaan...
Ik vind het leuk!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:38

Zo hee zo`n paard wil ik ook wel is ff uitproberen haha Knipoog
En idd. soms is de stang echt iets te strak maar je krijgt er les bij en dat zou wel goed komen.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:38

Anike schreef:
Leuk stef!!

Fijn hea.. als je een keer met S&T mag/kan rijden en je zet hier foto's neer, dat je altijd negatief commentaar krijgt.. naja.. dat is eenmaal bokt!

Er wordt alleen maar gezegd wat er gezien wordt hoor.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:42

cle0o_o0 schreef:
Anike schreef:
Leuk stef!!

Er wordt alleen maar gezegd wat er gezien wordt hoor.

en het is allemaal positief Knipoog

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:50

*zucht*
Weer een berg van die reacties "ja, dat is echt weer bokt"

Okay, je krijgt veel reacties met commentaar maar dat is niet allemaal negatief!

En ik snap dat als jij nog geen ervaring hebt met S&T en je begeleider zegt dat je de stang er goed bij moet houden dat je dat dan doet.
In mijn ogen en in die van vele anderen is dit niet iets wat wij zouden doen en dat geven we alleen maar aan. That's all Knipoog

Het is natuurlijk wel een superkans om op zo'n paard te kunnen lessen, daar kun je echt veel van leren!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:21

carlijn83 schreef:
*zucht*
Weer een berg van die reacties "ja, dat is echt weer bokt"

Okay, je krijgt veel reacties met commentaar maar dat is niet allemaal negatief!

En ik snap dat als jij nog geen ervaring hebt met S&T en je begeleider zegt dat je de stang er goed bij moet houden dat je dat dan doet.
In mijn ogen en in die van vele anderen is dit niet iets wat wij zouden doen en dat geven we alleen maar aan. That's all Knipoog

Het is natuurlijk wel een superkans om op zo'n paard te kunnen lessen, daar kun je echt veel van leren!

Mee eens! Vork Het is echt niet allemaal negatief.
Dit meisje zegt zelf dat ze iets met het commentaar kan, komen er andere aan met de mededeling dat bokt zo negatief is en dat ze zich er niks van aan moet trekken.
Heel erg leuk dat je op zo'n ervaren paard mag rijden, heel veel plezier verder met het rijden! Knipoog

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 22:03

ik heb ook nooit gezegd dat ik het negatief vind??? ik vind juist dat ik er veel van kan leren maar ik vraag me wel af of iedereen die zo reageerd en tips geeft over s&t wel eens met S&T gereden heeft?? maarja ik doe gewoon wat frido zegt en voor de rest geen idee Lachen maar zal wel natuurlij kgebruik maken van het commentaar... Lachen

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:50

Stomme bokt, net een hele verhaal getypt, logt ie me uit Boos!

Hier weer in het kort.

Ik weet hoe het is om les te krijgen van iemand die GP (Nou ja, PSG dan) rijdt. En ook nog eens op zijn paard, dan weet hij hoe het moet voelen en eruit moet zien.
TS zit op een wildvreemd paard en krijg instructies, ook nog eens met S&T voor de eerste keer, het is stressiger dan je denkt hoor! Bokt houdt daar helaas niet zo veel rekening mee, maar ik heb wel eens in je schoenen gestaan.
Je wilt het goed doen, maar je kent het paard nog niet en moet daar best aan wennen voordat je echt een perfect ontspannen plaatje kunt krijgen, dat is toch logisch?
Bij mij liep het niet zo goed af, ik lag er ook een keer naast.. Bloos

Ga zo lekker door, hoop dat je vaker les op dit paard kan krijgen. Daar kan je ontzettend veel van leren, dus opnemen he! Fijn dat Bokt tips geeft, maar vooral lekker naar je instructie luisteren, het is tenslotte zijn paard. Maar je hebt deglijk wel wat aan de tips van Bokt hoor! (Al hoeven we niet tig keer te lezen dat de stang te strak is, alsof ze het expres doet..een keer is echt genoeg Ja )

Zolang jij met een goed geveol op zit en er af stapt, en je instructie tevreden is, daar gaat het om. Blijkbaar vindt ie je goed genoeg om op zijn paard te zitten, met S&T. En als het echt niet gaat met S&T kun je altijd vragen of ie een keer een trens in wil hangen.

Veel plezier met deze ervaring!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 21:09

heel erg bedankt dit kan ik nou gebruiken Haha! als alle bokkers zo zouden denken... naja aan de andere kant begrijp ik het ook wel maar alleen niet dat mensen die nog nooit met s&t hebben gereden gaan reageren en zeggn hoe ik t dan wel moet doen als ze het zelf nog nooit gedaan hebben...

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:53

Ziet er goed uit hoor Stef, zeker voor de eerste keer. Lachen Leuk dat je dit kon doen! Leuke ervaring!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:11

Skitter schreef:
Stomme bokt, net een hele verhaal getypt, logt ie me uit Boos!

Hier weer in het kort.

Ik weet hoe het is om les te krijgen van iemand die GP (Nou ja, PSG dan) rijdt. En ook nog eens op zijn paard, dan weet hij hoe het moet voelen en eruit moet zien.
TS zit op een wildvreemd paard en krijg instructies, ook nog eens met S&T voor de eerste keer, het is stressiger dan je denkt hoor! Bokt houdt daar helaas niet zo veel rekening mee, maar ik heb wel eens in je schoenen gestaan.
Je wilt het goed doen, maar je kent het paard nog niet en moet daar best aan wennen voordat je echt een perfect ontspannen plaatje kunt krijgen, dat is toch logisch?
Bij mij liep het niet zo goed af, ik lag er ook een keer naast.. Bloos

Ga zo lekker door, hoop dat je vaker les op dit paard kan krijgen. Daar kan je ontzettend veel van leren, dus opnemen he! Fijn dat Bokt tips geeft, maar vooral lekker naar je instructie luisteren, het is tenslotte zijn paard. Maar je hebt deglijk wel wat aan de tips van Bokt hoor! (Al hoeven we niet tig keer te lezen dat de stang te strak is, alsof ze het expres doet..een keer is echt genoeg Ja )

Zolang jij met een goed geveol op zit en er af stapt, en je instructie tevreden is, daar gaat het om. Blijkbaar vindt ie je goed genoeg om op zijn paard te zitten, met S&T. En als het echt niet gaat met S&T kun je altijd vragen of ie een keer een trens in wil hangen.

Veel plezier met deze ervaring!

Ben hier wel mee eens !!!
Maar vraag me af of iedereen het verhaal wel goed begrijpt? Volgens mij zijn er een paar mensen die ergens over heen hebben gelezen.
Het is niet haar paard.
Het is gewoon om even aan te voelen, hoe nou een GP paard loopt, wat voor een gevoel is dat.
En het lijkt mij geweldig !!!!!!!!!!! En zo raar ziet het er niet uit.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:28

Leuke fotos, ik ga geen commentaar geven want rijd zelf ook niet met S en T! Dus wie ben ik...............maar geen galopfoto??? Wat is die laatste dan???

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 13:47

oo wat stom Tong uitsteken overheen gekeken... Clown is idd een galopfoto Clown

dankje wemkelover Lachen emn lilo Haha!

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:17

ik wou ook ff iets toevoegen, leuk dat je met stang en trens rijd, maar doe dat wel met fatsoen, als het zo'n ervaren paard is, waarom heeft hij dat z'n mond open? lijkt me niet goed volgens mij