Ik vind het er heel fijn uitzien, lekker ontspannen.
Mooie merrie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

talented schreef:wemkelover schreef:Ik ga nu heel veel mensen over me heen krijgen, denk ik. Maar ik vind dat je nu wel een beetje meer bij elkaar mag proberen te rijden, niet de hele tijd natuurlijk af toe ff ontspannen. Maar zo wordt ze niet sterker.
Dat zou ik niet doen bij een 3 jarige die pas 2 maanden onder het zadel is. Dan heb je over een tijdje een, laten we zeggen, 6 jarige die helemaal kapot is gereden!

Downhill schreef:Bloody hell! Destinietje!!!!
Ik keek net in je profiel naar je Bommetje Mondriaan.....
Wat een duveltje was het zeg! Tof dat je er zo nuchter tegenover staat en dat je het ook laat zien! Mooie beelden alleen de afloop is ellendig. Voor jou denk ik een heel leerzaam paardje. Paardje waarbij je echt kennis maakt met "DE SPORT" pffffff.....
Ik had ook zo'n drama (balzflug) maar die liet zich ook achterover vallen tijdens steigeren! Niet 4 x op een dag, neeee: 11 keer moest toch wel het gemiddelde zijn! Ik en 3 africhtingsstallen hebben de moed met deze merrie opgegeven. Op den duur rolde ik met paard en al (steigerend achterover vallend) dwars door de bakomheining de tuin in van de buren! Toen moest ze weg!
Downhill schreef:Sorry Orionneke!
Maar ik moest het even kwijt!
Maar ik heb mijn reactie al gegeven op jou paardje.....
Nou.......... "snik"
Haal die oogjes eens weg.......??????
thanks! begon me al akelig te voelen........
. Maar in mijn topics op een normale offtopic gaan mag altijd
ben ik zelf ook erg goed in