Whitney (radisson) nu twee maanden onder het zadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Whitney (radisson) nu twee maanden onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:48

Wat een leukertje!
Ik vind het er heel fijn uitzien, lekker ontspannen.
Mooie merrie! Ja

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:58

Gut, mag je geen foto's meer op bokt zetten van je drie jarige zonder dat íe perfect getoileteerd is? En jammer dat sommige mensen alleen de moeite nemen om alleen de foto's te bekijken en niet even de bijstaande tekst lezen. Anders ga je toch niet serieus menen dat je een 3-jarige die 2 maanden onder zadel is en fijn ontspannen in een mooi zelfhouding door de bak loopt "meer bijelkaar"moet gaan rijden........

Maar goed, leuke merrie! Ze is inderdaad nog erg jeugdig, maar ik vind het een prettig beeld voor zo'n jong paard. Ben benieuwd hoe ze verder zal uitgroeien.
De houding van je armen vind ik eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi. Maar van de foto's af te zien, lijkt het niet dat je je merrie ermee in de weg zit.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:15

ik vind het er vriendelijk en zeer goed uit zien Lachen
je geeft zelf aan in een reply-bericht dat je haar goed vooruit wil rijden en niet constant met de hoofdhouding bezig bent, dat vind ik goed Lachen
ik zie een redelijk losse ( maar toch niet té losse ) teugel waardoor ze zelf je hand kan zoeken
dus in mijn ogen
is dit een goed beeld
succes nog

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:16

talented schreef:
wemkelover schreef:
Ik ga nu heel veel mensen over me heen krijgen, denk ik. Maar ik vind dat je nu wel een beetje meer bij elkaar mag proberen te rijden, niet de hele tijd natuurlijk af toe ff ontspannen. Maar zo wordt ze niet sterker.

Dat zou ik niet doen bij een 3 jarige die pas 2 maanden onder het zadel is. Dan heb je over een tijdje een, laten we zeggen, 6 jarige die helemaal kapot is gereden Lachen!

helemaal mee eens

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:23

Keurig hoor Marieke! Tis al een hele dame geworden! Ik ben heel benieuwd hoe ze er over een jaartje uitziet, en al helemaal wat voor een baby eruit gaat komen!!
En je houding vind ik zeker niet storend! Op zo'n uk is het alleen van belang dat je niet in de weg zit, en kom nou zeg, ik vind je er zo krom niet opzitten, zeker niet! Ga zo door hoor!

Ik zou trouwens de manen ook KNIPPEN als je er wat aan gaat doen, ben gek op een dikke bos manen met invlechten, krijg je van die mooie GROTE roosjes, ipv van van die kleintjes die je krijgt als je paard niet met zo'n mooie bos gezegent is, zoals die ezel van mij... Sigaar Koe

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:41

Bloody hell! Destinietje!!!!
Ik keek net in je profiel naar je Bommetje Mondriaan.....
Wat een duveltje was het zeg! Tof dat je er zo nuchter tegenover staat en dat je het ook laat zien! Mooie beelden alleen de afloop is ellendig. Voor jou denk ik een heel leerzaam paardje. Paardje waarbij je echt kennis maakt met "DE SPORT" pffffff.....
Ik had ook zo'n drama (balzflug) maar die liet zich ook achterover vallen tijdens steigeren! Niet 4 x op een dag, neeee: 11 keer moest toch wel het gemiddelde zijn! Ik en 3 africhtingsstallen hebben de moed met deze merrie opgegeven. Op den duur rolde ik met paard en al (steigerend achterover vallend) dwars door de bakomheining de tuin in van de buren! Toen moest ze weg!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 19:46

Downhill schreef:
Bloody hell! Destinietje!!!!
Ik keek net in je profiel naar je Bommetje Mondriaan.....
Wat een duveltje was het zeg! Tof dat je er zo nuchter tegenover staat en dat je het ook laat zien! Mooie beelden alleen de afloop is ellendig. Voor jou denk ik een heel leerzaam paardje. Paardje waarbij je echt kennis maakt met "DE SPORT" pffffff.....
Ik had ook zo'n drama (balzflug) maar die liet zich ook achterover vallen tijdens steigeren! Niet 4 x op een dag, neeee: 11 keer moest toch wel het gemiddelde zijn! Ik en 3 africhtingsstallen hebben de moed met deze merrie opgegeven. Op den duur rolde ik met paard en al (steigerend achterover vallend) dwars door de bakomheining de tuin in van de buren! Toen moest ze weg!

Rolleyes

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:47

Sorry Orionneke!
Maar ik moest het even kwijt!
Maar ik heb mijn reactie al gegeven op jou paardje.....
Nou.......... "snik"
Haal die oogjes eens weg.......??????

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 19:50

Downhill schreef:
Sorry Orionneke!
Maar ik moest het even kwijt!
Maar ik heb mijn reactie al gegeven op jou paardje.....
Nou.......... "snik"
Haal die oogjes eens weg.......??????

Wow!

deze wel goed, die moest het zijn!!! Tong uitsteken

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:53

Ja

Hyper!

Doei!

Lovers thanks! begon me al akelig te voelen........

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 19:57

Bij mij was ie al heeeeeeeeeeeeeeel snel eruitgevolgen Tong uitsteken. Maar in mijn topics op een normale offtopic gaan mag altijd Haha! ben ik zelf ook erg goed in Clown

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:51

Ik vind dat je je paard netjes rijd. Voor een paard dat 2 maanden onder het zadel is, loopt ze al behoorlijk netjes! En die manen, vind dat niet zo van belang, belangrijker is dat ze lekker ontspannen loopt en plezier heeft. Heel mooi, succes!