Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
??
Bokt is weer in actie 
Maar niet de mijne... Citaat:Als jullie liever een slecht aangereden pony, een kindje met een hoop blessures maar wel een klein meisje op de kleine pony zien, prima! Eigen keus Maar niet de mijne...

superwoman schreef:Ik denk ook dat je er beter een passend ruitertje voor kunt zoeken.... goed voorbeeld: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=604788Citaat:Als jullie liever een slecht aangereden pony, een kindje met een hoop blessures maar wel een klein meisje op de kleine pony zien, prima! Eigen keus Maar niet de mijne...
Het is niet te bewijzen dat het niet goed zou gaan met een klein meisje, wat jij nu wel aanneemt.
Mijn nichtje van 2 jaar heeft even op mijn shetje gezeten. Die shet heeft nog nooit iemand op z'n rug gehad, maar braaf dat ze was! En dat heb ik vaker gezien, dat shetjes bij grotere meiden vervelender zijn dan bij kleine. Je moet ze alleen wel goed begeleiden.
Ik hoop dat het goed blijft gaan, echt waar!
Maar veel mensen kijken op bokt en ik vind dit geen goed voorbeeld voor jeugdige ruiters met shetjes....
Ik geloof trouwens ook niet dat de shet het slecht heeft, vind het helaas niet en plaatje om van te genieten, zoals je dat aangeeft.
superwoman schreef:Citaat:Als jullie liever een slecht aangereden pony, een kindje met een hoop blessures maar wel een klein meisje op de kleine pony zien, prima! Eigen keus Maar niet de mijne...
Het is niet te bewijzen dat het niet goed zou gaan met een klein meisje, wat jij nu wel aanneemt.
Mijn nichtje van 2 jaar heeft even op mijn shetje gezeten. Die shet heeft nog nooit iemand op z'n rug gehad, maar braaf dat ze was!

Ramona_lief schreef:Ik zie dit liever dan een pony die ingereden wordt voor zijn derde om maar even het topic van merrieveulen erbij te halen Yamcha.
Een kind van drie vind ik ook onverantwoordelijk om op een onbeleerde pony te zetten.
Meisje is idd wat te groot maar toch zie ik dit liever omdat de pony al 4 is.
KarinvdM schreef:Jeetje Richtje, is jouw topic nu de klos???
superwoman schreef:Ik had de pony vast en mijn broer z'n dochter. Hij kon haar elk moment optillen, dus echt niet gevaarlijk hoor Mik_.